

Arkadaşlar Yardım Gerekli Windows'da Redsnow Hatası
-
elimde ıphone 4 var 7.1.2 bunu ıos 6 ya döndürüyordum herşeyi yaptım son aşamada redsn0w'u çalıştıramadım next tuşu silik kaldı ne yapmam lazım
-
windows ?
-
tamam hocam hallettim teşekkür ederim yine de peki bu konuyu nasıl sileceğim ?