Arkadaşlar Yardım Ltfn
-
bilgisayarımı her açtığımda yerel disk d yi gozden geçirmeye kalkıyor 10 sn içinde iptal edebilirsiniz vs. ve
yereldisk d yi disk birleştiricisi yapmaya çalıştığımda 'disk birleştirici,chkdsk'in bu diskte çalıştırılmaya zamanlandığını algıladı: (d), chkdsk/f komutu çalıştırın ' diyor ne yapmam gerekir yardım edin ltfn
-
çok baist format attttttttttttt.
-
daha basiti baslat calıstır yap "msconfig" yaz baslangıc sekmesine gel...calısan programların hepsini devre dısı bırak..
kaydet yeniden baslat aynı seyi tekrar yaparsa .uygun bir tarihe sistemi geriye atarsın.....
-
xp cdsiyle onar d ye bi chkdsk at düzelir
CHKDSK D: /P yaz yeter -
arkadaşlar yanlışım varsa düzeltin.
fat32 olan yerel disklerde yaşanıyor sanırım.Ntfs de hiç karşıma çıkmadı.
-
totalvoltage bunu yazdı:
-----------------------------arkadaşlar yanlışım varsa düzeltin.
fat32 olan yerel disklerde yaşanıyor sanırım.Ntfs de hiç karşıma çıkmadı.
-----------------------------
abi ben gördüm..bad sector vardı ama.. -
bilgisayarı nfst olarak formatla bence eğer bilmiyosan atmasını attıracağın adama söle nfst olarak formatlasın bence düzelir :D
-
ahaa aynı sorun bendede oluyor ama dosya sistemim NTFS yani. bende bi inceliyeyim dediklerinizi...
-
arkadaşlar işin kotu tarafı benimde dosya sistemim ntfs google baktım komut sistemine chkdsk/f yazın diyor yazıorum birşeyler oluor yeniden başlattığınızda aktif olcak fln dior ama yok arkadarş ellam format atıceez galiba
yardımlarınız için teşekkürler
-
EmotioN bunu yazdı:
-----------------------------
totalvoltage bunu yazdı:
-----------------------------arkadaşlar yanlışım varsa düzeltin.
fat32 olan yerel disklerde yaşanıyor sanırım.Ntfs de hiç karşıma çıkmadı.
-----------------------------
abi ben gördüm..bad sector vardı ama..
-----------------------------bad sector dediğin fiziksel bişi.. onun dosyalama sistemiyle bir alakası yok hocam....
