folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Arkadaşlar Yardım Ltfn



Arkadaşlar Yardım Ltfn

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Illegal_Character
    Illegal_Character's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    bilgisayarımı her açtığımda yerel disk d yi gozden geçirmeye kalkıyor 10 sn içinde iptal edebilirsiniz vs. ve

    yereldisk d yi disk birleştiricisi yapmaya çalıştığımda 'disk birleştirici,chkdsk'in bu diskte çalıştırılmaya zamanlandığını algıladı: (d), chkdsk/f komutu çalıştırın ' diyor ne yapmam gerekir yardım edin ltfn


    Kibarlığım affedilmez bir küfürdür belki. Sen anla onu ! Kimse anlamadan ya sustum, ya suçtum. İki türlüde bana ziyandi. Ne insanlar anlayabildi derinliğimi, ne ben anlayabildim onlarin sığlığını. O yüzden hep sustum ve sustukça suç oldum. Ama hic işlenmedim...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NetBABA
    NetBABA's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Kasım/2005
    Erkek
    çok baist format attttttttttttt.

    Umudumu bu güne bağlamadım ki yarınım dan umutsuz olayım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lekton
    lekton's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek

    daha  basiti  baslat calıstır yap  "msconfig" yaz baslangıc sekmesine gel...calısan programların hepsini devre dısı  bırak..

    kaydet yeniden baslat aynı seyi tekrar yaparsa  .uygun bir tarihe sistemi   geriye atarsın.....

     


    Dikkat: Hazine Ceyhan ırmağının kıyısında iki köprü arasında... kuru ağacın Dibinde...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SilenC3
    SilenC3's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    xp cdsiyle onar d ye bi chkdsk at düzelir
    CHKDSK D: /P yaz yeter 


    Ben giderken sen dönüyodun, sen benden daha fazla şey bilirsin vs.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    totalvoltage
    totalvoltage's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    arkadaşlar yanlışım varsa düzeltin.

    fat32 olan yerel disklerde yaşanıyor sanırım.Ntfs de hiç karşıma çıkmadı. 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmotioN
    EmotioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2005
    Erkek
    totalvoltage bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaşlar yanlışım varsa düzeltin.

    fat32 olan yerel disklerde yaşanıyor sanırım.Ntfs de hiç karşıma çıkmadı. 


    -----------------------------
    abi ben gördüm..bad sector vardı ama..

    bazıları için karanlık , korkunun kaynağıdır.bazılarınında tek bildiği şey..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilmiom
    bilmiom's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2007
    Erkek

    bilgisayarı nfst olarak formatla bence eğer bilmiyosan atmasını attıracağın adama söle nfst olarak formatlasın bence düzelir :D

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    ahaa aynı sorun bendede oluyor ama dosya sistemim NTFS yani. bende bi inceliyeyim dediklerinizi...

    Living Death
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Illegal_Character
    Illegal_Character's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    arkadaşlar işin kotu tarafı benimde dosya sistemim ntfs google baktım komut sistemine chkdsk/f yazın diyor yazıorum birşeyler oluor yeniden başlattığınızda aktif olcak fln dior ama yok arkadarş ellam format atıceez galiba

    yardımlarınız için teşekkürler


    Kibarlığım affedilmez bir küfürdür belki. Sen anla onu ! Kimse anlamadan ya sustum, ya suçtum. İki türlüde bana ziyandi. Ne insanlar anlayabildi derinliğimi, ne ben anlayabildim onlarin sığlığını. O yüzden hep sustum ve sustukça suç oldum. Ama hic işlenmedim...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    IRF
    IRF's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    EmotioN bunu yazdı:
    -----------------------------
    totalvoltage bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaşlar yanlışım varsa düzeltin.

    fat32 olan yerel disklerde yaşanıyor sanırım.Ntfs de hiç karşıma çıkmadı.


    -----------------------------
    abi ben gördüm..bad sector vardı ama..
    -----------------------------

    bad sector dediğin fiziksel bişi.. onun dosyalama sistemiyle bir alakası yok hocam.... 


    ...
Toplam Hit: 1246 Toplam Mesaj: 10