Arkadaşlık Scripti
-
Bilmiyorum warez script yayınlamak veya istemek yasakmı ama
bana bi arkadaşlık scripti lazım hatasız full Burdaki Gibi Yasaksa PM Atabilir misiniz ?? -
Aytekinet bunu yazdı:
-----------------------------
Bilmiyorum warez script yayınlamak veya istemek yasakmı ama
bana bi arkadaşlık scripti lazım hatasız full Burdaki Gibi Yasaksa PM Atabilir misiniz ??
-----------------------------Hoca wardomdan iletilen bi link vermişsin yalnız enteresan olmuş :))
neyse konumuza geçelim verdigin sitedeki script sanırım homemade :) gayet türkçe ve seolu falan adam kendi yapmış, editlemiş..vs olabilir yahut ben Türk olupta arkadaşlık scripti yazan adam tanımıyorum benm cahilliğim de olabilir, kısacası bu scripti bilmiyorum :)
sana Phpfox, phpizabi, osdate, dolphin, socialengine... gibi isimler sayayım arkadaşlık sitesi için, bunlar daha geniş tabanlı tabi ama küçültebilirsin profesyonel bişey istemiyosan eklentileri falan yuklemek kaldırmak sana kalmış, bunlar en yaygınları..
ayrıca http://tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=78920 konusuna bir bak derim..
hot scripts'e -buradan- bir bak derim..
Ayrıca aşna fişne için yapmıcaksan bu işi, projen varsa basit ve geliştirilebilir birşey istiyorsan, php ise istedigin sistem, drupal öneririm, cmsdir fakat arkadaşlık sistemi haline getirilmiş örnekleri vardır, eklentilerde yapabilme şansın var sanırsam, sonuç olarak hoştur :))
-
yuh lan drupalla arkadaşlık sitesi nası yapmışlar..
-
alicem bunu yazdı:
-----------------------------
yuh lan drupalla arkadaşlık sitesi nası yapmışlar..
-----------------------------joomlaya iki eklentiyle yapıyolar bunu drupalin neyi eksik hoca :) (ek bilgi: jomsocial yahut jommunity kurmak isteyenler icin)
zaten netlog dedigin zımbırtı da drupal çekirdegi, Burdan bakabilirsin eklentiler ve yardım icin, sorup soruşturabilirsin kuracaksan, işte Burdan yapılmış örneğini görebilirsiniz hocam :)
-
arkadaşlar nette dolaşırken tesadüfem buldugun arkadaşlık scriptini sizinle paylaşmak istedimm su anda pyasadakilerin en iyisi diye bilirim ama kimssenin hakkına yemek te istemem inceleyip yorum yazarsanız sevinirim kaybedecek bişeyiniz yok ben ce saygılarım la adrea: www.arkadslikscripti.net bu adresten inceleye bilirsiniz.
-
selam hocam bu phpfox'un 2.0 türkçe dil dosyalari varmi acaba yardımcı olursaniz sevinirim tşkler
