Arşiv İçin Verbatim Mi JVC Disklerimi
-
Merhaba arkadaşlar artık indirdiğim oyunları filmleri ıvırı zıvırı dvd lere atıcam ömrü uzun olsun istiyorum verbatim bozmuş bu aralar eskisi kadar kaliteli değil diyenler var princo bile ondan iyi diyenler var jvc de japon malıymış kaliteli diyolar arşiv amaçlı kullancagım için uzun bir süre bozulmasın istiyom hangisi daha iyidir acaba ? kullanan varmı ? tbt de bu 2 markayı
JVC
http://www.cd.com.tr/asp/product/24501/JVC-16x-4-7-GB-DVD-R-50-li-cakebox
Verbatim
http://www.maxipaket.com/product_info.php?cPath=31_36_63&products_id=344&osCsid=pnqc1hbm4i69p9bcbaq4gfucr4
-
Verbatim hocam, hatta ben filmler için almıştım avec'in dvdler için güzel çantaları var plastik hava almıyor çok iyi oluyor.
-
Maxell
-
Ucuzların içinde en iyisi Verbatim fakat sağlam olsun dersen Maxell tercih et.
Edit: JVC ve TDK da iyidir tabii, hepsi birinci sınıf ürünler. Detay için: http://www.digitalfaq.com/reviews/dvd-media.htm
-
ömürleri nekadar olur ? hiç dokunmıyıcam dvd e atıcam film oyun ne varsa koyucam cd cantasına ?
-
verbatim ömrü en uzun dvd'dir.Üreticileri 100 yıl garanti veriyor dvdlerinin fiziksel zarar görmediği sürece içindeki verileri koruyabileceğine.Böyle bir garanti vren başka bir dvd de yok zaten.
-
Explosive bunu yazdı:
-----------------------------ömürleri nekadar olur ? hiç dokunmıyıcam dvd e atıcam film oyun ne varsa koyucam cd cantasına ?
-----------------------------
haci harddisk alip icini doldursan, onu da cok saglam bi sekilde saklasan olmaz mi :) -
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
Explosive bunu yazdı:
-----------------------------
ömürleri nekadar olur ? hiç dokunmıyıcam dvd e atıcam film oyun ne varsa koyucam cd cantasına ?
-----------------------------
haci harddisk alip icini doldursan, onu da cok saglam bi sekilde saklasan olmaz mi :)
-----------------------------var zaten harici disk bi bokluk oluyo siliniyo felan dvd e atıcam atabildiğim kadarını öyle daha iyi oluyor
-
Explosive bunu yazdı:
-----------------------------cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
Explosive bunu yazdı:
-----------------------------
ömürleri nekadar olur ? hiç dokunmıyıcam dvd e atıcam film oyun ne varsa koyucam cd cantasına ?
-----------------------------
haci harddisk alip icini doldursan, onu da cok saglam bi sekilde saklasan olmaz mi :)
-----------------------------var zaten harici disk bi bokluk oluyo siliniyo felan dvd e atıcam atabildiğim kadarını öyle daha iyi oluyor
-----------------------------
anladim. Bende verbatim diyorum :) ama piyasada cakmalari da cok fazla. Ona dikkat et :) -
yaw bide bu DVD +r ile - nin farkı nedir ?
