Asbis No Sorgulama ?
-
s.a mürid kardeşlerim egm nin uygulamaya koydugu araclarda asbis no sorgulayabilecegim bi yer varmi *
-
o ne la :)
emniyet son zaman tescil belgelerinin kod ve numara sorgulaması çıkardı onumu diyon?
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------o ne la :)
-----------------------------hızır gibi yetiştin valla hoca sen bilin trafik sigortalari kesmek istendiginde artik ruhsattaki asbis no istiyor bunu sorgulayabilecegim bi yer ariyorum bulamiyorum :S
-
byeren bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------o ne la :)
-----------------------------hızır gibi yetiştin valla hoca sen bilin trafik sigortalari kesmek istendiginde artik ruhsattaki asbis no istiyor bunu sorgulayabilecegim bi yer ariyorum bulamiyorum :S
-----------------------------he biliyom 1 kasım itibariyle ya noter satışı numarası 2. el ise sıfır ise tescil belge kod ve numarası sorgulanıyor ama bunu bizim sigorta şirketinin sistemi sorguluyo
sigorta kes diyoruz ekrana bilgileri giriyorum egm den sorgulandı düzeltildi diyor sonrada kesiyoruz oluyo bitiyo :)
sistem bizim hiç kesilmedide bazı şirketler 5 gündür sigorta kesemiyorlar :) isim verip rencide etmeyelim elemanları haha :)
sonuç hocam bilmiyorum sigortanın bilişimcileri bilir biz ne bilek
ama tramerle bağlantısı olduğunu düşünüyorum direkt egm değilde tramer yoluyla egm olabilir
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
byeren bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------o ne la :)
-----------------------------hızır gibi yetiştin valla hoca sen bilin trafik sigortalari kesmek istendiginde artik ruhsattaki asbis no istiyor bunu sorgulayabilecegim bi yer ariyorum bulamiyorum :S
-----------------------------he biliyom 1 kasım itibariyle ya noter satışı numarası 2. el ise sıfır ise tescil belge kod ve numarası sorgulanıyor ama bunu bizim sigorta şirketinin sistemi sorguluyo
sigorta kes diyoruz ekrana bilgileri giriyorum egm den sorgulandı düzeltildi diyor sonrada kesiyoruz oluyo bitiyo :)
sistem bizim hiç kesilmedide bazı şirketler 5 gündür sigorta kesemiyorlar :) isim verip rencide etmeyelim elemanları haha :)
sonuç hocam bilmiyorum sigortanın bilişimcileri bilir biz ne bilek
ama tramerle bağlantısı olduğunu düşünüyorum direkt egm değilde tramer yoluyla egm olabilir
-----------------------------yok hocam trameri gecersiz kiliyor illa asbis no istiyor e-devlet sifresi verdiler onunla giriyorum asbis sorgulayabilecegim bi link yok
-
bilmiyorumda hayırdır sana niye lazım :)
-
asbis no noter satışıyla beraber gelir yani noter satışında ki kağıtta yazıyor internette bi linki olacağını sanmıyorum.
-
shivo bunu yazdı:
-----------------------------
asbis no noter satışıyla beraber gelir yani noter satışında ki kağıtta yazıyor internette bi linki olacağını sanmıyorum.
-----------------------------hocam bize bunun için e devlet sifresi verdiler ama sifreyi kullanip sorgulama yapabilecegim bi link yok müşterilerin sigortalari kesilecek her birinden telefonla bi ton sayi ve rakamdan olusan asbis no söylemelerini istemek cok zaman aliyor
-
byeren bunu yazdı:
-----------------------------
shivo bunu yazdı:
-----------------------------
asbis no noter satışıyla beraber gelir yani noter satışında ki kağıtta yazıyor internette bi linki olacağını sanmıyorum.
-----------------------------hocam bize bunun için e devlet sifresi verdiler ama sifreyi kullanip sorgulama yapabilecegim bi link yok müşterilerin sigortalari kesilecek her birinden telefonla bi ton sayi ve rakamdan olusan asbis no söylemelerini istemek cok zaman aliyor
-----------------------------aynı sıkıntıyı bende yaşıyacak gibiyim hocam ama dünden beri pek kimseyi aramadım.
Ya da konuşma görevini patrona veriyorum ben o yaşıyacak ben değil :D
-
yok galiba bi cözümü mecbur aranacaz :(
