Asio4all Ses Sorunu
-
Merhabalar herkese, garip bi sorunum var çözüm getirebilcek miyiz bilmiyorum ama umarım düzeltebiliriz
herneyse sorunum şu ; ableton live 8-9 kullanıyorum boş zamanlarımda vakit geçirmek için ama şöyle bi problemim var. ses kartı homeboard olduğu için asio4all v2 yükledim. abletonda midilerin delay yapmaması için ve daha kaliteli bi ses almak için ancak ableton açıldığında sadece asio açılıyo ve sadece abletondan gelmeye başlıyo ses tarayıcı,oynatıcı vs hiç birşeyden ses alamıyorum. resimde gördüğünüz gibi mme-directx e alırsam her yerden tekrar ses gelmeye başlıyo ancak bu sefer hem delay oluyo midi de hemde ses kalitesinde bozukluklar.

ben istiyorum ki bu asio hep açık kalsın hemde normal zamanda daha kaliteli bi ses kullanayım bunun bi yolu var mıdır?
-
yaygın problem
AllahinOglu tarafından 12/Eyl/14 19:01 tarihinde düzenlenmiştir
asio sürücüleri ses kartına erişmek için bir seferde sadece bir uygulamaya izin veriyor
windows ses hizmetini sağ tıklat yeniden başlat
o zaman sorun düzelebilio ayrıca asio fix aratırsan birşeyler bulursun
bence düzgün bir usb ses kartı al sorundan kurtulursun -
w&tda ki arkadaşıma aldırdım zaten bitane ses kartı harici ama gelmesine 1 aya yakın zaman var :|
dediklerine bir bakayım sağol
-
bende m-audio fasttrack 2 var cubase ses kartını kullanırken yani açıkken başka yerden ses alamıyorum zaten onboard ses kartındada olsun bi zahmet :)
