Aşırı Ping Sorunu
-
2 günden beri nette bi bokluk var ve siteleri adam gibi açmaya daha bikaç saat önce başladı.. Dün aradım ttneti arıza kaydı bildirdim ama bi sike yaramadı, bişeyin değiştigi yok.. 8mbit netim var byte larla çekiyorum dosyaları, arasıra 10-20 kb le çekiyor.. cfosspeed kurulu ordanda takip ediyorum ve ping 300 400 ms den aşağıya inmiyor. İnterneti kullanan hiçbirşey kuramıyorm pcye 2 saatte kuramıyor bişeyi.. Bunu düşürmemin bi yolu varmı; ttneti arayıp yeni bi kayıt bırakmaktan başka ?
-
hattının geçtiği kısım üzerinde çalışma söz konusu olabilirmi ?
arıza kayıdı bıraktıysan gelirler 8 megabit demiyoruz kardeşim 8 megabite kadar diyoruz. Apartman iç hattında sıkıntı olabilir der giderler..
-
JaiLStyLe bunu yazdı:
arıza kayıdı bıraktıysan gelirler 8 megabit demiyoruz kardeşim 8 megabite kadar diyoruz. Apartman iç hattında sıkıntı olabilir der giderler..
-----------------------------TTNET beyler bu yapar mı yapar ki yaptıda :D
-
Virüs Olabilir hocam
-
JaiLStyLe bunu yazdı:
-----------------------------
hattının geçtiği kısım üzerinde çalışma söz konusu olabilirmi ?
arıza kayıdı bıraktıysan gelirler 8 megabit demiyoruz kardeşim 8 megabite kadar diyoruz. Apartman iç hattında sıkıntı olabilir der giderler.
-----------------------------ben 8mbite kadar değil 8mbit kullaniyorum bende sık sık bu tarz sorunla karşılaşıyorum şimdilik iyi allahtan 600kb falan görüyorum zorda olsa
