Askeri Hatıra Yüzük Hakkında
-
asker hatırası olarak bir tane yüzük yaptırmak istiyoruz. sizce nasıl bişi olabilir.
http://www.aniyuzuk.com.tr/resimler/20100615__2100641132.JPG
bunun gibi olacak içinde şırnak yazacak dışında yağızoymak yazacak
yüzüğün içinde kim ne istiyorsa o yazacak. sağ tarafında kartal.sol tarafında ise KKK arması olacak.
-
www.elmasis.com.tr
hoca bu konularda hem deneyimli hemde tecrubeli bi firmadır.çeşitte çoktur hatta sipariş fazla olursa kalıp parası da almıyolar.
-
benden oymak olur mu hoca yaa (: ismimi düzgün yerlerde kullanalım lütfen (:
şaka bi yana bizde bayağı niyetlendik ama yaptırtmadılar. bizim komutanlarda buna benzer vardı. kartallar,mava yazıyodu. çok güzel bişeydi
-
güzeldir. güzel durur. ama herkesin izmi yazcak şekilde istersen her yüzk için ayrı kalıp olcağından fiyat çok artar. özel yapıma girdiğinden. gümüşçüler yapar zaten bu tip yzükleri.
-
coyotosays bunu yazdı:
-----------------------------
www.elmasis.com.tr
hoca bu konularda hem deneyimli hemde tecrubeli bi firmadır.çeşitte çoktur hatta sipariş fazla olursa kalıp parası da almıyolar.
-----------------------------
zaten elmas işten yaptıracaz farklı şekil öneri düşünceler ortaya cıkarmı diye düşündüm. çok güzel olacak yüzük.. eski tertiplerde yaptırmıştı gördüm. 10 numara. -
askerlini hatırlatacak bir yüzük olsun yeter
-
askerligini hatırlatacak bir yüzük olsun yeter
