Askerliğe Doğru
-
Merhaba asker adaylarının soruları için iyi olur deidm.Bir kaç sorumv ar benimde.
Öncelikle ben daha liseyi bitiremedim.5. sene bu sene ve acık liseye alınıcam sınavları veremezsem (diye biliyorum).Ağustos 24 te 18 yaşımı dolduracağım.Askerlik yoklaması sanırım ne zaman gelir?18 yaşında mı yoksa 19-20 yaşında mı?
Şunlarıda merak ediyorum yüzme, voleybol, tenis,basketbol gibi sporlara gittim (tanıyanlar bilir çok sık karar veririm).Bateri ve gitarada başlamıştırm.Askerlikte bunları soracaklar mı?Yani benim ebatım 184 boyunda 80 kilo biriyim.Komandoluğa doğru gidebilirim.
Benim istediğimde bu.Zaten jandarma sınavlarınada gireceğim.Kısacası komando olmak için işte gereklilikler var benim dişler baya bi gidik.Çürükler falan var.Aslında 2 tane çürük var 2 tanede kökü içerde kalmış diş.Gidip yaptırmadım.Bunlar komando olamamaya neden olur mu?
Daha doğrusu ne oalcağını acemi birlikte mi seçiyorlar.İşte iyi iş çıkartanı komando yapıyorlar vs.. mi ?Gitmişler vardır askere birazcık bilgi çok iyi olur.Askerlikte aşırı sıkı eğitim olduğunu biliyorum (komandolarda) fakat küçük yaştan beri asker olmak isteyen bordo bereli yani özel kuvvetleri duyup eğitimlerine kadar herşeyi araştırmış olan ve buna ramen bordo bereli olmak isteyen biriyim.
İşin özü askere gittiğimizde komando olmak için ne yapmalıyım?Ayrıca bir iki siteden götürülceklere bakıyordumda kilit falan diyorlar askerde dolaptan eşya yürütürler mi?
-
19 da gelir tecil ettirmessen 20 de gidersin.Digerlerini bilmiyorum bilen arkadaslar anlatsın.
-
vay be demek hayatım 20 yaşında düzene girecek.Bilgisayar denen varlıktan uzaklaşacağım öğlen 3 te değil sabah 8-9 da kalkıp spor dahil her işi yapacağım.Umarım eve gelincede aynı düzeni devam ettiririm.Akşam 12 de yat sabah 6-7 de kalk spor yap vs..
Böyle giderse 2 sene sonra bana askerlik yolu gözüktü.Dua edinde liseyi bitirip jandarma sınavlarını kazanayım.Ordan jandarma özel harekata geçebilirsem iyi :) bordo bereli için geliyorlar.Seçiliyor askerler.Du bakalım zaman ne göstercek.
-
yaşın henüz 18 ünivden çıkıp gitmessen komando filan zor gibi bordo bereli çok zor normal er olursun sınavlı olursan ayrı
-
la zumsuk sen komando diyorsunda sana burdan hoş gleiyor orda kaç tane komando kendini asıyor kolunu bacıgına kırıyor sen biliyormusun ? refüze olmak için yapmadıkları şey yok önce git askere ortamı gör sonra deki bni burası kesmior git komando için çabala... bende o yaşlarda komando olmak istiyordum şimdi askerlik kapıya dayandı gerçekleri gördükçe has siktir lan diorum:D öle herkes komando olamıyor :D
-
askeri üniversteye ucucam zaten.Liseyi 5 yılda bitireceğim için (bitirebilirsem) üniversteyede bi dala bilirsek...Amk sınavlarda 224 puan aldım baraj 220 yabancı ülkyee bile gidiyorum diye biliyorum.Askeriye böylece oluyor fakat şu lise varya canımı çok sıktı.Diploma yok bi şey gelmiyor elimizden.
efsun hoca askerlik kapıyada gelsin.Ben seviniyorum çünkü şu anda hayat yaşamıyorum.Akşam kaçta yattığım belli dğeil 1 den tut 5 e kadar(genelde) yatıyorum.Hatta bir kaç gün uymayayım dedim.Hani bi sornaki gün 9-10 da yatarım diye ne mümkün 2 de yattım.2 de de yatsam sabah 2-3 gibi kalkıyorum yani 14-15 gibi.
Yaşantı değil abicim bu.Ben zoru görmeden adam olmam.Biliyorum kendimi.Askere giderim orda bi gaz bi disiplin ondan sonra ohoo bakalım.Tabi burdan konuşmak kolay ne nedir bilmiyoruz ama hiç değilse şu zorunlu askerliği komando olarak yapayım.Geçtim jandarma özel harekatı falan.
-
ulan zumsuk seni sevmem sende bilion ama konu askerlik olunca yaziim bişiler,ozel kuvvetler yada jandarma ozel harekata hevesli isen madem liseyi de bitirion,sana tavsiyem astsubay hazirlama okulunu kazan git yada uzman cavuslua basvur.ozel kuvvetlerin ic guvenlik bolgesinde timlerinin cogu uzman timleri.ama astsubay olursan imkanların daha fazla oluyo yurtdisi gorev sansin oluyo ki maddi ve manevi olarak senin isine gelir ,tabi subaylik hepsinden ii ama madem liseyi 5 senede bitirion ugrasma okulla git astsb yada uzm ol ordan yeterince haklı sebeblerin varsa piyade yada diger siniflardan da alimlar oluyo ama genelde piyade sınıflarının kontenjanı daha yuksek,gider komando kurslarınıbitirirsin brovelerini alirsin sonrada ozel kuvvetler brovesi icin basvurur sinavlarina katilirsin.ve de guzel olur.
