folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Askerliği Tecil Ettirme Hakkında Bir Soru



Askerliği Tecil Ettirme Hakkında Bir Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoloTurk
    SoloTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar.

    Konuyu anlatmadan önce yöneticilere bir şey bildirmek istiyorum. Ben konuları iki kez açıyorum. Birinci seferinde konu açtığımda anasayfaya geliyor ekran ancak forumda da, ana sayfada da konu açılmamış görünüyor. Aynı yazıları tekrar yazmak zorunda kalıyoruz. Sanırım bir sorun var.

    Neyse.

    Arkadaşlar 17 eylül 2011 tarihinde istanbul üniversitesinde eğitime başladım. Askerlik tecili ile ilgili herhangi bir işlem yapmadım. Çünkü okulun öğrenci işleri otomatik asker tecili yaptırıyor gibisinden kulaktan duyma bir bilgiye sahibim.

    Askeriyeden de herhangi bir kağıt gelmedi bana.

    Ancak, şimdi ben staj başvurusu yapacağım ve başvuru yaptığım kurum benden Askerlik tecil tarihi istiyor.

    Ben askerlikle ilgili herhangi bir işlem yaptırmadığım için de bu tarih hakkında bir bilgim yok. Ayrıca, kurum benden tecil tarihi isterken, tecilin başladığı tarihi mi yoksa, tecil bitiş tarihi mi istiyor bir bilgim yok.

    Sizce askerlik bilgilerime nasıl ulaşabilirim?

    okula kayıdımı yaptırdığım ilk günden itibaren tecil tarihim mi olmuş oluyor? Ve kuruma tecil tarihimin başlangıcını mı yoksa bitişini mi vereceğim?

    Bilgilendirirseniz sevinirim.

    Sevgi ve saygılarımı sunuyorum.

    Sağlıcakla kalın.


    Oksijen, belki de yavaş yavaş öldüren bir zehirdir...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek
    En yakın askerlik şubesine gidip askerlik durum belgesi alıyorsun orada ne zamana kadar tecilli olduğun yazıyor.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoloTurk
    SoloTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------
    En yakın askerlik şubesine gidip askerlik durum belgesi alıyorsun orada ne zamana kadar tecilli olduğun yazıyor.
    -----------------------------

    Peki hocam her şey güzel de; bir de gittiğimde sizin okul tecil yaptırmamış, inzibatı çağırın, alın bunu falan gibisinden bir olay olur mu? :D

    normalde askerlik yaşındayım. 1 yıl Geç başladım üniversiteye. eğitime başladığım sene askerlik yaşına girdim.


    Oksijen, belki de yavaş yavaş öldüren bir zehirdir...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek
    Paragrafi bunu yazdı:
    -----------------------------

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------
    En yakın askerlik şubesine gidip askerlik durum belgesi alıyorsun orada ne zamana kadar tecilli olduğun yazıyor.
    -----------------------------

    Peki hocam her şey güzel de; bir de gittiğimde sizin okul tecil yaptırmamış, inzibatı çağırın, alın bunu falan gibisinden bir olay olur mu? :D

    normalde askerlik yaşındayım. 1 yıl Geç başladım üniversiteye. eğitime başladığım sene askerlik yaşına girdim.


    -----------------------------
    Yok ben tecil etmeye giderken 2 aylık asker kaçağı olarak görünüyordum . Öle kolundan tutup şak diye hadi seni askere alıyoruz gibi bişey olmaz. Üniversitede okuyorsan okul kendisi tecil ediyor zaten bi işlem yapmana gerek yok.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoloTurk
    SoloTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------
    Paragrafi bunu yazdı:
    -----------------------------

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------
    En yakın askerlik şubesine gidip askerlik durum belgesi alıyorsun orada ne zamana kadar tecilli olduğun yazıyor.
    -----------------------------

    Peki hocam her şey güzel de; bir de gittiğimde sizin okul tecil yaptırmamış, inzibatı çağırın, alın bunu falan gibisinden bir olay olur mu? :D

    normalde askerlik yaşındayım. 1 yıl Geç başladım üniversiteye. eğitime başladığım sene askerlik yaşına girdim.


    -----------------------------
    Yok ben tecil etmeye giderken 2 aylık asker kaçağı olarak görünüyordum . Öle kolundan tutup şak diye hadi seni askere alıyoruz gibi bişey olmaz. Üniversitede okuyorsan okul kendisi tecil ediyor zaten bi işlem yapmana gerek yok.

    -----------------------------

    Tamam hocam sağ ol. Teşekkür ediyorum ilgilendiğin için.


    Oksijen, belki de yavaş yavaş öldüren bir zehirdir...
Toplam Hit: 693 Toplam Mesaj: 5