Askerlik ?
-
Arkadaşlar dün güzel bir haber aldım :)
Askerlik kağıdım gelmiş . işte Şuan üniversitede okuyorum
bu tür konulara yabancıyım . Öğrenci işlerine gittim oradaki bayana
durumu aktardım oda ben tüm erkek öğrencilerin işlemlerini hallettim dedi.
Ama sanki içimde bi tedirginlik var bir aksilik olurmu yada benim yapmam gereken
herhangi birşey varmı ?
@Dipnot
Bayana sorarken çok komik bir durum oldu :)
-Kolay gelsin . Benim askerlik kağıtları geldi ne yapmamız gerekiyor
- Ben okuldaki erkeklerin hepsine VERDİM dedi (kendiside yaptığı gafı anlayınca gülmeye başladı ) :D
-
Twitter bunu yazdı:
------------------------------ Ben okuldaki erkeklerin hepsine VERDİM dedi (kendiside yaptığı anlayınca gülmeye başladı ) :D
-----------------------------
tahrik oldum lan :) Öğrenci isen hiç bişey olmaz.
-
hiçbişe yapmasanda direk tecillisin okul halleder.
-
yapman gereken birşey yok keşke sorsaydın bana niye vermedin diye :)
-
Bakalım umarım bi sorun çıkmaz.
öğrenci işleri meselesine gelirsek iş işten geçti :D
-
banada aynı durum olduydu zamanında uludağ üniversitesindeyken, sora eve polis geldi :D yoklama kaçağısınız diye dedim öğrenciyim o zaman öğrenci durum belgesini dilekçe yazıp iadeli taahütlü askerlik şubenize gönderin dedi yolladım sorun çıkmadı bi daha tabi bu 6 sene önceydi :D
-
benzer bi durum bende de olmuştu anadolu üi ve dumlupınar üni ikisinde birden öğrenciydim anadola gittim beni askere götürcekler bişi yapın dedim biz hallettik hacı sen git yat dedi, dpü ye gittim hallettik ama garantiye alalım diyerek şubeye fax filan çektik sonuç yıl 2011 hala öğrenciyim ve hala askere gitmedim.
-
öğrenci işleri alayı yatış bide tipine göre cvp veriyolar ...
şubeye fln sor garantiye al derim.
