Askerlik ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Twitter
    Twitter's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2007
    Erkek

    Arkadaşlar dün güzel bir haber aldım :) 

    Askerlik kağıdım gelmiş . işte Şuan üniversitede okuyorum 

    bu tür konulara yabancıyım . Öğrenci işlerine gittim oradaki bayana

    durumu aktardım oda ben tüm erkek öğrencilerin işlemlerini hallettim dedi.

    Ama sanki içimde bi tedirginlik var bir aksilik olurmu yada benim yapmam gereken 

    herhangi birşey varmı ? 

     

    @Dipnot

    Bayana sorarken çok komik bir durum oldu :)

    -Kolay gelsin . Benim askerlik kağıtları geldi ne yapmamız gerekiyor

    - Ben okuldaki erkeklerin hepsine VERDİM dedi (kendiside yaptığı gafı anlayınca gülmeye başladı ) :D 

     


    Part Time Engineer, Full Time Dreamer ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zodiac
    Zodiac's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek
    Twitter bunu yazdı:
    -----------------------------

    - Ben okuldaki erkeklerin hepsine VERDİM dedi (kendiside yaptığı  anlayınca gülmeye başladı ) :D 

     

    -----------------------------

    tahrik oldum lan :) Öğrenci isen hiç bişey olmaz.


    mantığın korkunu yenemiyorsa kendini düşünenden sayma,
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    griffin
    griffin's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2009
    Erkek
    hiçbişe yapmasanda direk tecillisin okul halleder.

    Türkiye, kendisine din olarak Kemalizmi almış, başka hiçbir dine hayat hakkı tanımayarak kitlelere zorla dikte ettirmiştir. Oysa en üst belirleyici İslam'ın ilkeleridir. Her şey ona göre belirlenir." -Recep Tayyip Erdoğan
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kimene
    kimene's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek

    yapman gereken birşey yok keşke sorsaydın bana niye vermedin diye :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Twitter
    Twitter's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2007
    Erkek

    Bakalım umarım bi sorun çıkmaz. 

    öğrenci işleri meselesine gelirsek iş işten geçti :D 


    Part Time Engineer, Full Time Dreamer ..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fugitive
    Fugitive's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2003
    Erkek

    banada aynı durum olduydu zamanında uludağ üniversitesindeyken, sora eve polis geldi :D yoklama kaçağısınız diye dedim öğrenciyim o zaman öğrenci durum belgesini dilekçe yazıp iadeli taahütlü askerlik şubenize gönderin dedi yolladım sorun çıkmadı bi daha tabi bu 6 sene önceydi :D


    You think the game is over ? It has just begun ;)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    benzer bi durum bende de olmuştu anadolu üi ve dumlupınar üni ikisinde birden öğrenciydim anadola gittim beni askere götürcekler bişi yapın dedim biz hallettik hacı sen git yat dedi, dpü ye gittim hallettik ama garantiye alalım diyerek şubeye fax filan çektik sonuç yıl 2011 hala öğrenciyim ve hala askere gitmedim.


    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkness_izmir
    darkness_izmir's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek

    öğrenci işleri alayı yatış bide tipine göre cvp veriyolar ...

    şubeye fln sor garantiye al derim.


    bendekiler hayel değil plan,planlarımda gerçek değil sadece birer rüya ...
Toplam Hit: 942 Toplam Mesaj: 8