Askerlik Durum Belgesi
-
Arkadaşlar üniversite başvurusu için istedikleri bu belgeyi Askerlik şubesi vermiyor !!! Kamu.osym.gov.tr adresinden bakıcak diyor üniversiteler . Öyle bi durum varmı yani yalan olmasın başvurumuz...
-
verir ama sen yapmadıysan gerek yok.
-
89 ve oncesi dogumlu isen lazim haci.
-
ben yapalı 2 yıl oldu gerek yok ozaman.
-
2011-2012 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI
ÜNİVERSİTEMİZ FAKÜLTE VE YÜKSEKOKULLARINA
ÖSYS İLE YERLEŞTİRİLEN
ÖĞRENCİLERİN KESİN KAYITLARI
05-09 EYLÜL 2011
TARİHLERİ ARASINDA YAPILACAKTIR
KAYIT İÇIN GEREKLI BELGELER
1. LİSE DİPLOMASI ASLI VEYA YENİ TARİHLİ MEZUNİYET BELGESİ ASLI VE BİRER ADET FOTOKOPİSİ,
2. ADAY 0,15 KATSAYISINDAN VEYA EK PUANDAN YARARLANARAK YA DA SINAVSIZ GEÇİŞLE YERLEŞTİRİLMİŞ ANCAK ALANI DİPLOMASINDA VEYA MEZUNİYET BELGESİNDE BELİRTİLMEMİŞSE, HANGİ OKUL VE ALANDAN MEZUN OLDUĞUNU GÖSTERİR RESMİ BELGE (METEM PROGRAMLARINDAN MEZUN OLANLARIN DİPLOMALARINDA OKUL ADI OLARAK , DİPLOMAYI DÜZENLEYEN MERKEZİN ADI YAZILMAKTADIR)
3. T.C.VATANDAŞLIK NUMARASINI GÖSTEREN BELGE (2 ADET FOTOKOPİSİ)
4. 12 ADET 4,5X6 BOYUTUNDA FOTOĞRAF, (SON ALTI AY İÇİNDE ÇEKİLMİŞ )
5. ÖĞRENİM HARCI MAKBUZU ASLI VE FOTOKOPİSİ (Katkı Kredisi İçin Müracaatı Olanlar Hariç)
6. TIP FAKÜLTESİ’NE KAYDOLACAK ADAYLARIN SAĞLIK KURULU RAPORU ALMALARI GEREKİR . (TAM TEŞEKKÜLLÜ DEVLET HASTANELERİ VEYA ÜNİVERSİTE HASTANELERİNDEN ALINABİLİR)
7. HATAY SAĞLIK YÜKSEKOKULU “ HEMŞİRELİK” PROGRAMINA KAYDOLACAK ADAYLARIN HEMŞİRE OLMASINDA SAKINCA OLMADIĞINI GÖSTERİR SAĞLIK KURULU RAPORU (ÜNİVERSİTE HASTANELERİNDEN VEYA DEVLET HASTANELERİNDEN ALMALARI GEREKMEKTEDİR )
8. ÜNİVERSİTEMİZİ KAZANDIĞINI GÖSTEREN İNTERNET ÇIKTISI (2 ADET)
9. DENİZCİLİK MESLEK YÜKSEKOKULU “SU ALTI TEKNOLOJİSİ “ PROGRAMINA KAYDOLACAK ADAYLARIN 2011 ÖSYS YÜKSEKÖĞRETİM PROGRAMLARI VE KONTENJANLARI KLAVUZU’NUN (YÜKSEKÖĞRETİM PROGRAMLARININ KOŞUL VE AÇIKLAMALARI BÖLÜMÜNDE YER ALAN 297 SAYILI KOŞULANA UYGUN SAĞLIK KURULU RAPORU ALMALARI GEREKİR)
10. ANTAKYA MESLEK YÜKSEKOKULU ÖZEL GÜVENLİK VE KORUMA PROGRAMINA KAYDOLACAK ADAYLARIN, 2011 ÖSYS YÜKSEKÖĞRETİM PROGRAMLARI VE KONTENJANLARI KLAVUZU’NUN (YÜKSEKÖĞRETİM PROGRAMLARININ KOŞUL VE AÇIKLAMALARI BÖLÜMÜNDE YER ALAN 273 SAYILI KOŞULUNA UYGUN KAYIT İÇİN TAM TEŞEKKÜLLÜ RESMİ BİR HASTANEDEN, BU MESLEĞİ YAPMAYI ENGELLEYECEK FİZİKİ VE RUHSAL ENGELİ OLMADIĞINI, ERKEK ADAYLARIN 1,75 M’DEN, KIZ ADAYLARIN 1,65 M’DEN KISA OLMADIĞINI BELGELEYEN HEYET RAPORU ALINMASI VE ADAYLARIN SABIKA KAYDININ OLMAMASI GEREKMEKTEDİR.
11. HATAY SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU PROGRAMLARINA KAYDOLACAK ADAYLARIN SAĞLIK RAPORU ALMALARI GEREKİR . (SAĞLIK OCAKLARINDAN ALINABİLİR )
12. SAĞLIK KÜLTÜR DAİRE BAŞKANLIĞININ GARANTİ BANKASINDAKİ ANTAKYA ŞUBESİNDEKİ İBAN NUMARASI TR 67 00062 000013 0000 62 97 369 HESABINA 20 TL PARA YATIRILDIĞINA DAİR DEKONT
NOT:
A) - BELİRTİLEN TARİHLER DIŞINDA VE EKSİK BELGEYLE KAYIT YAPILMAZ.
B) - ADAYLAR KAYITLARINI ŞAHSEN YAPTIRMAK ZORUNDADIR. (POSTA İLE KAYIT YAPILMAZ)
C) - EKSİK BELGE İLE YAPILDIĞI TESPİT EDİLEN KAYIT İPTAL EDİLİR.
D) - KESİN KAYIT HAKKI KAZANAN ADAYLARIN,YUKARIDA BELİRTİLEN BELGELERİ TAMAMLAYIP KAYIT SÜRESİ İÇERİSİNDE KESİN KAYITLARINI YAPTIRMALARI ZORUNLUDUR. AKSİ TAKDİRDE KAYIT HAKLARINI KAYBETMİŞ SAYILACAKLARDIR.
ben gece yanlış okumadıysam istemiyorlarmış boşuna yardırdık bi ton bugun eski alışkanlık...
-
hacım benden de istediler komutan dediki selamımı söyle üniversite kendisi tecil yapacak zaten salak mı bunlar dedi bişey olursa selamımı soyle gerekirse ararlar ben küfürü basarım anlarlar dedi bende aynen söyledim :) tamam tamam hallederiz aramamıza gerek yok dediler :D
-
bamboocha bunu yazdı:
-----------------------------
hacım benden de istediler komutan dediki selamımı söyle üniversite kendisi tecil yapacak zaten salak mı bunlar dedi bişey olursa selamımı soyle gerekirse ararlar ben küfürü basarım anlarlar dedi bende aynen söyledim :) tamam tamam hallederiz aramamıza gerek yok dediler :D
-----------------------------hocam sakin universite tecil yapiyor diye sende sallama.
cok zaman yapiyoruz dedikleri halde yapmiyorlar.
bizim gibi okurken asker kacagi durumuna dusme.
aralik gibi felan bi askerlik durumunu sorgulamaya git subeye.
suluse felan kalirsan zike zike alirlar :D
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
bamboocha bunu yazdı:
-----------------------------
hacım benden de istediler komutan dediki selamımı söyle üniversite kendisi tecil yapacak zaten salak mı bunlar dedi bişey olursa selamımı soyle gerekirse ararlar ben küfürü basarım anlarlar dedi bende aynen söyledim :) tamam tamam hallederiz aramamıza gerek yok dediler :D
-----------------------------hocam sakin universite tecil yapiyor diye sende sallama.
cok zaman yapiyoruz dedikleri halde yapmiyorlar.
bizim gibi okurken asker kacagi durumuna dusme.
aralik gibi felan bi askerlik durumunu sorgulamaya git subeye.
suluse felan kalirsan zike zike alirlar :D
-----------------------------hocam yaptılar mera etme :D benim bi tek stajım kaldı staj biticek komisyon kabul ederse mezun olucam sonunda amq :F sakarya unı akyazı myo yazmayın olm :|
