Askerlik Tecil İşlemleri Ek C2 Belgesi
-
Merhabalar bugün okula kayıt yaptırdık ancak askerlik şubesinden belge aldık askerlikle ilgimiz olmadığına dair ancak bize şube şey demişti Ek c2 belgeni okul kütüğündeki jandarmaya göndercek dedi okula dedik biz de şu an öyle bir bilgi yok dediler.Ben okul açılınca Öğrenci işlerinden bunu alabilir miyim? ya da okul bunu göndermek zorunda mıdır ?
-
onu okul kendi kendine gönderiyo bildiğim kadarıyla...
kendin de gönderttirebilirsin. (sana vermezler direk şubeye gönderirler)
-
Okul dediğin üniversite ise hiç düşünmene gerek yok. Okul o işleri halleder. Tabi değişen bir şey olmadiysa. Ben hiç bir şey yapmadım 2014 araliga kadar tecilliyim.
-
hocam ben kayıtları bütün ünüversitelerde 2 6 eylül arasında biliyorum seninki kayıt yenilememi
-
açıköğretimse göndermeyebiliyor. üniden kendin alıyosun. ben öyle yapmıştım. kapalı mühürlü zarf veriyolar. onu nüfusa kayıtlı olduğun askerlik şubesine ptt ile gönderiyorsun
-
yıl 2013 şu zikindirik sorun hala devam ediyo
100 yıl devam eder durur ve her konu acılısında kayarım o angaradakilere -
serhat8102 bunu yazdı
onu okul kendi kendine gönderiyo bildiğim kadarıyla...
kendin de gönderttirebilirsin. (sana vermezler direk şubeye gönderirler)
gidip ögrenci işleri daire baskanlıgından alabiliyorsun..
-
olm durduk yerde 106 tl ceza yemişim.
idare mahkemesine başvurucam.. :/ 2015 aralığa kadar tecilliydim ben hani :/
