Askerlik Tecili Hakkında Bir Soru
-
arkadaşlar merhaba, aklıma bir soru takıldı paylaşmak istedim.
ağustos itibari ile okuldan çıkış aldım. mezun oldum. normalde aralığa kadar tecil ettirmeye gitmem gerekiyor.
ama ben açıköğretime yazılarak otomatik tecil hakkını yine elde edermiyim?
ayrıca okul bittikten sonra iki yıl daha tecil ettirebilirmiyim?
iş sebeblerinden ötürü tecil kararı aldım.
bilgili,tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilirse çok sevinirim.
-
en son hangi okulu bitirdin bilmiyorum dostum fakat sistem şu şekilde işliyo.
artık açık öğretim filan yetmiyor.enson hangi okulu bitirdiysen onun üzerine koyman lazım. 4 yıllık bir üni bitirdiysen yüksek lisans yapmalısın tekrar tecil için yüksek bittiyse doktora vb...
okulu bu yıl bitirdiysen diploma aldığın tarihden itibaren 2 yıl zaten otomatik olarak tecil hakkın oluyo.
-
Üniversiteden yeni mezun olduysan üniversite diploması ile 2 sene tecil ettirebilirsin. Açık öğretime yazılırsan askerliğini tecil ettirmezler hangi bölümden mezun isen o bölüm üzerine yüksek lisans yaparsan tecil ettirebilirsin. Başka yolu yok malesef. Aynı durum benim içinde geçerlidir.
-
yüksek lisansa kayıt yaptırırsan 33 yaşına kadar tecil hakkın olur.
lisans mezunları için 29 yaş sınırı var.
kuklaci tarafından 30/Eyl/14 19:22 tarihinde düzenlenmiştir -
Hocam açıköğretime yazıldıktan sonra işini garantiye al.
Öğrenci belgeni alıp direk askerlik şubesine git. AÖF'e bırakma o işi.
(Lise için diyorum bunları)
Branxian tarafından 30/Eyl/14 19:25 tarihinde düzenlenmiştir -
hazır konu acılmısken bende bı soru sormak ısterım bilgili müritlermize.
bende liseden mezun olduktan sonra unıversıteye 1 sene gec basladım. bu sene kısmetse unı dıplomamı alıcam ve aof 3.sınıftan devam edıcem. benım askerlık burosuna gidip tecil etmem gerekır mı yoksa aof mu yapar ?ayrıca aoften sonra 4. sınıf bıttıkten sonra 2 yıllık tecıl hakkım hala kullanma gıbı durumum devam edecek mı ?
cevaplarınızı beklıyorum.
