folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Askerlik Tecili Hakkında Bir Soru



Askerlik Tecili Hakkında Bir Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mavitutku
    mavitutku's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2011
    Erkek

    arkadaşlar merhaba, aklıma bir soru takıldı paylaşmak istedim.

    ağustos itibari ile okuldan çıkış aldım. mezun oldum. normalde aralığa kadar tecil ettirmeye gitmem gerekiyor.

    ama ben açıköğretime yazılarak otomatik tecil hakkını yine elde  edermiyim?

    ayrıca okul bittikten sonra iki yıl daha tecil ettirebilirmiyim?

     

    iş sebeblerinden ötürü tecil kararı aldım.

    bilgili,tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilirse çok sevinirim.


    Sabahları HeRo Akşamları MeRrO
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    en son hangi okulu bitirdin bilmiyorum dostum fakat sistem şu şekilde işliyo.

    artık açık öğretim filan yetmiyor.enson hangi okulu bitirdiysen onun üzerine koyman lazım. 4 yıllık bir üni bitirdiysen yüksek lisans yapmalısın tekrar tecil için yüksek bittiyse doktora vb...

     

    okulu bu yıl bitirdiysen diploma aldığın tarihden itibaren 2 yıl zaten otomatik olarak tecil hakkın oluyo.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tR0jaN
    tR0jaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    Üniversiteden yeni mezun olduysan üniversite diploması ile 2 sene tecil ettirebilirsin. Açık öğretime yazılırsan askerliğini tecil ettirmezler hangi bölümden mezun isen o bölüm üzerine yüksek lisans yaparsan tecil ettirebilirsin. Başka yolu yok malesef. Aynı durum benim içinde geçerlidir. 


    TÜRK insanı kağıt para gibidir, ışığa tut içinde "ATATÜRK" yoksa sahtedir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kuklaci
    kuklaci's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Erkek

    yüksek lisansa kayıt yaptırırsan 33 yaşına kadar tecil hakkın olur.

    lisans mezunları için 29 yaş sınırı var.

    kuklaci tarafından 30/Eyl/14 19:22 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    Hocam açıköğretime yazıldıktan sonra işini garantiye al. 

    Öğrenci belgeni alıp direk askerlik şubesine git. AÖF'e bırakma o işi.

    (Lise için diyorum bunları)

    Branxian tarafından 30/Eyl/14 19:25 tarihinde düzenlenmiştir

    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BrighStar
    BrighStar's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Kasım/2009
    Erkek

    hazır konu acılmısken bende bı soru sormak ısterım bilgili müritlermize.

    bende liseden mezun olduktan sonra unıversıteye 1 sene gec basladım. bu sene kısmetse unı dıplomamı alıcam ve aof 3.sınıftan devam edıcem. benım askerlık burosuna gidip tecil etmem gerekır mı yoksa aof mu yapar ?

     

    ayrıca aoften sonra 4. sınıf bıttıkten sonra 2 yıllık tecıl hakkım hala kullanma gıbı durumum devam edecek mı ?

    cevaplarınızı beklıyorum.


    . Ben Kimseyi Kaybetmedim Herkez Beni KAYBETTİ... .
Toplam Hit: 726 Toplam Mesaj: 6