folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Askerlik Ve Açıköğretim Lisesi??



Askerlik Ve Açıköğretim Lisesi??

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarakartaL
    KarakartaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2007
    Erkek

    Merhabalar,
    Bir arkadaşım açıköğretim lisesinde 10.dönemini okuyor. 12 dönem içinde liseyi bitirmesi gerekiyor ama vermesi gereken 55 kredi var. Dersler sayısal ağırlıklı oldugu için 55 krediyi vermesi zor gibi gözüküyor(ki veremiyecek o da üniversite okurken liseyi bitirmek istiyor). Arkadaş YGS sınavına girmek için dersaneye yazıldı ve 2013'ün Mayıs ayında liseyi bitiremezse kesin olarak askerliğe gitmek zorunda. Şimdi bu arkadaş 2013'ün 3.ayında YGS sınavına girecek ve eğer liseyi bitiremezse tercihlere kalamadan askerliğe gidecek. Şimdi asıl sorum şu YGS sınavına giren bir kişinin askerlik tecil  hakkı tekrar doğuyormu??? 
    Konu hakkında bilgisi olan yardımcı olursa duacınız olurum : )

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WarHead
    WarHead's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2003
    Erkek

    yani arkdaşlar ben istiyorumki elinde bir lise diploması olsun, şimdi matematiklede arası yok düzliseyemi gitse acaba mesleki bölüme giderse haftada 2 gün okula gidecek staj görecek vs...


    Emekli
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    sınava girecek diye tecil edemez. Eğer daha önce tecil ettirip de tecil hakkı dolmuşsa bir okula (lise,üniversite) kayıt olması şart. eğer öğrenciyse

    ve 29 yaşını aşmamışsa (lisans eğitimine kadar) o zaman problem olmaz. 


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
Toplam Hit: 627 Toplam Mesaj: 3