Askerlikle İlgili Bir Soru?
-
hocam ben şimdi 92liyim ee bu celp dönemleride belli olmuş yani yoklamalar asılmış muhtarlıklara ancak ben çorumda doğdum ama yaşadığım yer ankara ve ankarada oturuyorum ikametgah nereyse oranın muhtarlığınamı gitmem lazım, nasıl oluyor bu bi açıklama yapabilirmisiniz
-
evet hacı ikamet ettiğin yerin muhtarlığına geliyor..
-
nüfusa kayıtlı olduğun yerin muhtarlığına geliyo hocam telefonu varsa köydeki muhtarın ara sor..
-
ben 91 görünüyorum kimlikte ama hala muayeneye gitmedim, diplomayı alamadığım için beklemeli öğrenciyim ne bok yicem bilmiyorum,
-
o kağıt önemli değil. kütük nereyse oraya geliyor ama. orada ki muhtarlığa gideceksin. sen yine git bulundğun yerde ki askerlik şubesine işlemini yaptır. tecil - muayene vs sormuyorlar o kağıdı
-
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
ben 91 görünüyorum kimlikte ama hala muayeneye gitmedim, diplomayı alamadığım için beklemeli öğrenciyim ne bok yicem bilmiyorum,
-----------------------------mezun olana kadar tecillisin. mezun olduğun gün asker kaçağı olarak ilan edileceksin gitmessen :)
-
şimdi hocam bende 92liyim ne bok yapıcam anlamadım muhtaramı gidecem askerlik şubesinemi şunu bir anlatsanız
-
dead_march bunu yazdı:
-----------------------------
şimdi hocam bende 92liyim ne bok yapıcam anlamadım muhtaramı gidecem askerlik şubesinemi şunu bir anlatsanız
-----------------------------hocam benim bildiğim ilk önce mutarlıktan yoklama kağıdında ismin varmı yokmu onu öğreniyon hani adresini fln kontrol ettriyo mantığı ilerde muayene kağıdı gelince doğru yere gelsin diye, yoksa işte gidip nüfustan yazdırıyomuşun, sonrada muayene kağıdını beklıyon heralde gelınce muayene olmaya şubeye gidioz , yada yanılıyomuyumki , bilen biri varsa iyice anlatsan nörecezz yaw : D
-
Hocam o kağıdı alsan ne olur almasan ne olur ? Muayeneye gideceğinde o kağıdı soran olmuyor ki =) Sana yeni evrak verecekler ve sen onları doldurup muayeneni olacaksın.
Kütüğünün ait olduğu ile gitmene gerek yoktur.
Herhangi bir askerlik şubesine gitmen yeterlidir.Muayeneni de heryerde olabilirsin.
-
kaygusuz bunu yazdı:
-----------------------------
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
ben 91 görünüyorum kimlikte ama hala muayeneye gitmedim, diplomayı alamadığım için beklemeli öğrenciyim ne bok yicem bilmiyorum,
-----------------------------mezun olana kadar tecillisin. mezun olduğun gün asker kaçağı olarak ilan edileceksin gitmessen :)
-----------------------------keşke öyle görünsem aga beklemeyim okula gitmiyorum yani alttan ders var, diploma olmadan da tecil ettirmiyo düzene bakarmısın ene kadar saçma? tasdikname asam tecile izin var mezun olsam yine iizin var ama beklemeli öğrenci olunca tecl hakkı yok :|
