folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Askerlikte 29 Yaş Sınırı Muamması



Askerlikte 29 Yaş Sınırı Muamması

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    Gençlik, E-askerlik şeysine göz gezdirirken dikkatimi çekip kafama takıldı askerlikte 29 yaş sınırı.Şimdi 29 yaşındasın ve okuyosun okumana rağmen ertelemiyolar mı askerliği :S

    Her Hakkım Saklıdır
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Kimse bilmiyo sanırım.Bazı müridler için de önemli bir konu olabilir o yüzden yukarı çıkartıyorum herkes görsün..


    Her Hakkım Saklıdır
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolygaN
    HolygaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek
    Bunu bende baya araştırdım. Okuldayken askere alıyorlar sanırım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    nasıl oluyor bu... biri forumda anlatsın...

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XmV
    XmV's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek
    birşey olmuyor merak etmeyin benim arkadaşım 32 yaşında ve şu an 2 yıllık tecilli gerçi bizimki yurtdışında gemide çalıştığı için ama sonuçta 40 yaşına kadar var biliyorum hakkın 
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek
    abimde okuyo yaşı 30 oldu eğer ünv son sınıftaysan okulun bir sene daha erteleme sansı varmış. okul kendi erteliyomuş. yok 30 yaşındasın ama halaa ünv ikiye gidiyon o zaman hiç sansın yok :D
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek
    benm kuzen 31 yaşında gitti şu an askerde okul mokul mevzusu bitti 29 u geçti yani başka birşeydir hocam o
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mercer
    Mercer's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2009
    Erkek
    benim abim de askerlikten kaçıyım diye staj defterini vermiyordu babama gelip tepli ettiler babam da kağıdı imzalamadı o zaman öğrendik okul 7 yıldan sonra askere götürmesi için izin veriyormuş mezun olduktan sonra iki yıl  ertelettirebiliyorsun

    benim imzamda bu olsun :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mescarine
    mescarine's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    Benim bildiğimde şudur; eğer okuyorsan 29 yaş sınırını doldurmadan tecil hakkın vardır. 29 yaş sınırı diyorum çünkü okuduğum buydu. yani 30 yaşında kaçarın yok. Lakin diplomanı alırsan eğer 2 sene daha ekstra tecil hakkı alabiliyorsun. böylelikle en geç 32 yaşında askere gidebiliyorsun. Durum bundan ibarettir. Daha ayrıntılı bilgi için

    http://www.asal.msb.gov.tr/er_islemleri/ogrencierteleme_12.htm


    YGS: Yeni Gelin Sınavı.. Bir heyecan, bir arzu, bir istek.. Biraz hüzün, biraz acı, biraz gözyaşı..
Toplam Hit: 3590 Toplam Mesaj: 9