Askerlikte 29 Yaş Sınırı Muamması
-
Gençlik, E-askerlik şeysine göz gezdirirken dikkatimi çekip kafama takıldı askerlikte 29 yaş sınırı.Şimdi 29 yaşındasın ve okuyosun okumana rağmen ertelemiyolar mı askerliği :S
-
Kimse bilmiyo sanırım.Bazı müridler için de önemli bir konu olabilir o yüzden yukarı çıkartıyorum herkes görsün..
-
Bunu bende baya araştırdım. Okuldayken askere alıyorlar sanırım.
-
nasıl oluyor bu... biri forumda anlatsın...
-
birşey olmuyor merak etmeyin benim arkadaşım 32 yaşında ve şu an 2 yıllık tecilli gerçi bizimki yurtdışında gemide çalıştığı için ama sonuçta 40 yaşına kadar var biliyorum hakkın
-
abimde okuyo yaşı 30 oldu eğer ünv son sınıftaysan okulun bir sene daha erteleme sansı varmış. okul kendi erteliyomuş. yok 30 yaşındasın ama halaa ünv ikiye gidiyon o zaman hiç sansın yok :D
-
benm kuzen 31 yaşında gitti şu an askerde okul mokul mevzusu bitti 29 u geçti yani başka birşeydir hocam o
-
benim abim de askerlikten kaçıyım diye staj defterini vermiyordu babama gelip tepli ettiler babam da kağıdı imzalamadı o zaman öğrendik okul 7 yıldan sonra askere götürmesi için izin veriyormuş mezun olduktan sonra iki yıl ertelettirebiliyorsun
-
Benim bildiğimde şudur; eğer okuyorsan 29 yaş sınırını doldurmadan tecil hakkın vardır. 29 yaş sınırı diyorum çünkü okuduğum buydu. yani 30 yaşında kaçarın yok. Lakin diplomanı alırsan eğer 2 sene daha ekstra tecil hakkı alabiliyorsun. böylelikle en geç 32 yaşında askere gidebiliyorsun. Durum bundan ibarettir. Daha ayrıntılı bilgi için
http://www.asal.msb.gov.tr/er_islemleri/ogrencierteleme_12.htm
Toplam Hit: 3590 Toplam Mesaj: 9
