Asp Ban Yöntemleri
-
Asp ip ban üye engelleme olayı yaptım ama ip ban pek saglıklı bir sey değil ayni ip baskasina atanabiliyor modem resetlendiginde degisip bir daha girebiliyor
asp veya farkli bir dilin yardımıyla kulnıcının siteye girişini zorlaştıracak yöntemler varmıdıır? -
üyeliği şart koş hocam bir de çok yüklenme olduğunda güvenlik kodu devreye sok nasıl bir web sayfan var içeriğinden falan bahset
-
İşletim sistemi, cookie, ekran çözünürlüğü, tarayıcı bilgilerine göre biraz daha sağlıklı sonuçlar elde edebilirsin.
Eğer ki tek tip tarayıcı kullanıyorsa daha iyi netice alabilirsin.
-
yetki sistemi yaparsın
siteyi belli yetkiye sahip olan kullancılar girebilir örneğin, 1 yetkili kullanıcılar siteye girebilir.
banladığın zaman yetkisini 0'a düşürürsün yukarıda yazdığın bir koşul ile yetkiyi 0 görünce banlısınız, siteye ulaşamaz gibi birşey yapabilirsin :|
-
bildiğim kadarıyla asp ile mac adresini alabiliyorsun, ip yerine mac kontrol edebilirsin 100% garanti olur iyi çalışmalar.
-
siteni anasayfasında üyelik girişli olursa ziyaretçilerin canı sıkılır ugramaz bile
yetki sistemi güzel bir ornek ama kimin yetksiini dusurup kimnkini 1 yapcam onu belirlemede sorun yaşarım matık yine ip bana gidiyor hocam
cooike ile yapmayı dusunuyorum yine mantık kurmada tklıyorum :) -
WildWamqire bunu yazdı:
-----------------------------siteni anasayfasında üyelik girişli olursa ziyaretçilerin canı sıkılır ugramaz bile
yetki sistemi güzel bir ornek ama kimin yetksiini dusurup kimnkini 1 yapcam onu belirlemede sorun yaşarım matık yine ip bana gidiyor hocam
cooike ile yapmayı dusunuyorum yine mantık kurmada tklıyorum :)
-----------------------------adam cookie leri temizlerse tarayıcıdan nolacak?
-
haklısın ama en azından ban yedim diye analyıpta temizlemeyenler var engelnemez am zorlaştırılabir
-
SpermMan bunu yazdı:
-----------------------------bildiğim kadarıyla asp ile mac adresini alabiliyorsun, ip yerine mac kontrol edebilirsin 100% garanti olur iyi çalışmalar.
----------------------------- -
işte aradıgım olay o mac ban ama asp ile alınamıyor diyorlar
-
