.Asp De Bir Kaç Olay Gerçekleştirmek İstiyorum
-
şimdi aklımda bir proje war daha doğrusu projemi yaptım ama süslemek te istiyorum doğrusu bi yönetim paneli programladım hazır kodları falan baya araştırdım kendi mantığımı oluşturdum v.s hikaye kısmını geçip sadete gelelim şimdi ben sisteme login olduğum zaman vede çıktığım zaman ses çalmasını istiyorum yani basit bir şekilde bir buton yada yazıya tıklandığında ses çıkmasını istiyorum bunu nasıl bir kod yada mantıkla gerçekleştire bilirim:
-
bacgroung sound mu neydi öle bi kod vardı onu koyarsın giriş ve çıkışlara olur
-
http://www.javascriptkit.com/script/script2/soundlink.shtml
burayı incele javascript ile giriş ve çıkış buton veya linklerine playsound ile ses çaldırtabilirsin.
Toplam Hit: 881 Toplam Mesaj: 3
