folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder .Asp De Bir Kaç Olay Gerçekleştirmek İstiyorum



.Asp De Bir Kaç Olay Gerçekleştirmek İstiyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    şimdi aklımda bir proje war daha doğrusu projemi yaptım ama süslemek te istiyorum doğrusu bi yönetim paneli programladım hazır kodları falan baya araştırdım kendi mantığımı oluşturdum v.s hikaye kısmını geçip sadete gelelim şimdi ben sisteme login olduğum zaman vede çıktığım zaman ses çalmasını istiyorum yani basit bir şekilde bir buton yada yazıya tıklandığında ses çıkmasını istiyorum bunu nasıl bir kod yada mantıkla gerçekleştire bilirim:

     


    tahribat.com a can feda
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WALLACEs
    WALLACEs's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    bacgroung sound mu neydi öle bi kod vardı onu koyarsın giriş ve çıkışlara olur


    TBT'ye Mescit istiyoruz.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    http://www.javascriptkit.com/script/script2/soundlink.shtml

     burayı incele javascript ile giriş ve çıkış buton veya linklerine playsound ile ses çaldırtabilirsin. 


    :|
Toplam Hit: 881 Toplam Mesaj: 3