

Asp De Bir Script Yapıcam Aklımda Bi Fikir Var Ama Mantık Kıt
-
şimdi arkadaşlar mevzu bahis olan fikir bildiğimiz bir üyelik sistemi fekat ben her üyeme ve bazı moderatör diye atadığım vatandaşlara hosta dosya yükleme izni vermek istiyorum tabi bunlar kişisel alanlar olacağı içün kimse birbirinin dosyalarını görmicek ve herkeste aynı boyutta dosya yüklememesi içinde kısıtlamalar koymak istiyorum ve tabi rapid gibi sistemden belli bir trafik çıkışı olduğunda otomatik kapanma veya süre bekletmesini istiyorum bunu asp ile üyelik paneline entegreli yapıcam ama bilgim yetersiz olduu içün kafayı yemek üzereyim yardımlarınızı bekliyorum
-
Hazır Asp Scriptlerini arastır Benzer Scriptler vardır Oralardar Kopya Çekerek .. Çalarak Yapabilirsin..
-
öle hazır bişeler bulamadım ama warsa bildiğin inceliye bilirim
-
Hoca sen dosyaları kendi web alanına mı yükleteceksin yoksa rapide felan mı. Bir de Türkiye'de ki bu yükleme/karşı yükleme (download/upload) hızları olduğu sürece işimiz çok ama çok zor.
-
kendi alanıma yükleticem 15mb yer vericem moderatörlerede 30 o yüzden sorun olmaz die düşünüyorum kendi alanıma vatandaş silip yükleye bilecek fekat işte herkese ayrı olucak aynı zamanda linkte verebilecek ki download yapılsın 1gb ı geçincede kapansın misalen tabi
-
yawuz bunu yazdı:
-----------------------------
kendi alanıma yükleticem 15mb yer vericem moderatörlerede 30 o yüzden sorun olmaz die düşünüyorum kendi alanıma vatandaş silip yükleye bilecek fekat işte herkese ayrı olucak aynı zamanda linkte verebilecek ki download yapılsın 1gb ı geçincede kapansın misalen tabi
-----------------------------Hoca bak yapılır yapılmasına ama biz dün upload scripti yazmıştık ve 2 mblık bir dosyayı göndermek işkence gibi gelmişti. Ayrıca windows sunucularına en fazla 200 kb lik dosya yükleyebiliyorsun. Varsayılan ayarlar olarak böyle gelmiş. Onu da bir yerden artırabiliyorsun. 15 mb yüleyene kadar AB üyesi oluruz herhalde.
-
ya o fso yada bileşene göre deişiyomu yoksa hostun hızınamı bağlı asp scriptle değil ama direk ftp ye yükletme nasıl oluyor misal tahribatın vardı bi ara öle bi servisi herkes aynı yere yüklüyordu ben ayrı ayrı yükletsem nasıl olü yada mümkünmü öyle bişe
-
Kardeş her türlü yapılır. Senin karşıya yükleme (upload) hızına ve hostunun da yükleme (download) hızına bağlı. Malum Türkiye'de ki hızlar belli. Bir de herkese ayrı ayrı klasör oluşturabilirsin fso ile.
Toplam Hit: 929 Toplam Mesaj: 8