folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Asp De Bir Script Yapıcam Aklımda Bi Fikir Var Ama Mantık Kıt



Asp De Bir Script Yapıcam Aklımda Bi Fikir Var Ama Mantık Kıt

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    şimdi arkadaşlar mevzu bahis olan fikir bildiğimiz bir üyelik sistemi fekat ben her üyeme ve bazı moderatör diye atadığım vatandaşlara hosta dosya yükleme izni vermek istiyorum tabi bunlar kişisel alanlar olacağı içün kimse birbirinin dosyalarını görmicek ve herkeste aynı boyutta dosya yüklememesi içinde kısıtlamalar koymak istiyorum ve tabi rapid gibi sistemden belli bir trafik çıkışı olduğunda otomatik kapanma veya süre bekletmesini istiyorum bunu asp ile üyelik paneline entegreli yapıcam ama bilgim yetersiz olduu içün kafayı yemek üzereyim yardımlarınızı bekliyorum

    tahribat.com a can feda
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sabiano
    sabiano's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek
    Hazır Asp Scriptlerini arastır Benzer Scriptler vardır Oralardar Kopya Çekerek .. Çalarak Yapabilirsin..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    öle hazır bişeler bulamadım ama warsa bildiğin inceliye bilirim

    tahribat.com a can feda
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    Hoca sen dosyaları kendi web alanına mı yükleteceksin yoksa rapide felan mı. Bir de Türkiye'de ki bu yükleme/karşı yükleme (download/upload) hızları olduğu sürece işimiz çok ama çok zor.

    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    kendi alanıma yükleticem 15mb yer vericem moderatörlerede 30 o yüzden sorun olmaz die düşünüyorum kendi alanıma vatandaş silip yükleye bilecek fekat işte herkese ayrı olucak aynı zamanda linkte verebilecek ki download yapılsın 1gb ı geçincede kapansın misalen tabi

    tahribat.com a can feda
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    yawuz bunu yazdı:
    -----------------------------
    kendi alanıma yükleticem 15mb yer vericem moderatörlerede 30 o yüzden sorun olmaz die düşünüyorum kendi alanıma vatandaş silip yükleye bilecek fekat işte herkese ayrı olucak aynı zamanda linkte verebilecek ki download yapılsın 1gb ı geçincede kapansın misalen tabi
    -----------------------------

    Hoca bak yapılır yapılmasına ama biz dün upload scripti yazmıştık ve 2 mblık bir dosyayı göndermek işkence gibi gelmişti. Ayrıca windows sunucularına en fazla 200 kb lik dosya yükleyebiliyorsun. Varsayılan ayarlar olarak böyle gelmiş. Onu da bir yerden artırabiliyorsun. 15 mb yüleyene kadar AB üyesi oluruz herhalde. 


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    ya o fso yada bileşene göre deişiyomu yoksa hostun hızınamı bağlı asp scriptle değil ama direk ftp ye yükletme nasıl oluyor misal tahribatın vardı bi ara öle bi servisi herkes aynı yere yüklüyordu ben ayrı ayrı yükletsem nasıl olü yada mümkünmü öyle bişe

    tahribat.com a can feda
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    Kardeş her türlü yapılır. Senin karşıya yükleme (upload) hızına ve hostunun da yükleme (download) hızına bağlı. Malum Türkiye'de ki hızlar belli. Bir de herkese ayrı ayrı klasör oluşturabilirsin fso ile.

    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
Toplam Hit: 929 Toplam Mesaj: 8