Asp De Sadece Anadizinde Çalışsam Ne Olur
-
arkadaşlar şimdi alt dizinden üst dizindeki veritabanıma bağlanırken
The '..' characters are not allowed in the Path parameter for the MapPath method.
diye hata alıyorum gogleden aradım izin verilmedii için öle oluyomuş güvenlik için falan filanşimdi
ben db dosyalarımı admin dosyalarımı falan hepiciiğini ana dizine klasörsüz koysam db ye pleskten yazma izni versem bi sakıncası olurmu olmazmı ?
-
Eğer kontrol panelinden "parent paths" i etkin yaparsan ana dizinile uğraşmana gerek kalmaz
parent paths ".." muhabbeti bir üst dizinleri aktifleştirme işlemidir.
Bunun için Web Dizinleri >Ayarlar> "Parent paths etkin kıl" checkbox 'ı seç Tamam de düzelecektir sanırım..
-
allah razı olsun kardeşim oldu çok teşekkür ederim bu pleski örenebileceğim bi ebook site warmı önerebilecein bişe
-
Eyvallah :) iyi oldu hoca yarın bi gün yine script kurcaktın yine aynı muhabbet olcaktı ..
az önce yüzeysel baktım da bi kaç forumda tırt anlatımlar dan ziyade pek bişi yok gibi :|
