folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Asp De Sadece Anadizinde Çalışsam Ne Olur



Asp De Sadece Anadizinde Çalışsam Ne Olur

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    arkadaşlar şimdi alt dizinden üst dizindeki veritabanıma bağlanırken

    The '..' characters are not allowed in the Path parameter for the MapPath method. 
    diye hata alıyorum gogleden aradım izin verilmedii için öle oluyomuş güvenlik için falan filan

    şimdi

    ben db dosyalarımı admin dosyalarımı falan hepiciiğini ana dizine klasörsüz koysam db ye pleskten yazma izni versem bi sakıncası olurmu olmazmı ?


    tahribat.com a can feda
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TxT
    TxT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    Eğer kontrol panelinden "parent paths" i etkin yaparsan ana dizinile uğraşmana gerek kalmaz

     parent paths ".." muhabbeti bir üst dizinleri aktifleştirme işlemidir.

    Bunun için Web Dizinleri >Ayarlar> "Parent paths etkin kıl"  checkbox 'ı seç Tamam de düzelecektir sanırım..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    allah razı olsun kardeşim oldu çok teşekkür ederim bu pleski örenebileceğim bi ebook site warmı önerebilecein bişe

    tahribat.com a can feda
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TxT
    TxT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    Eyvallah :) iyi oldu hoca yarın bi gün yine script kurcaktın yine aynı muhabbet olcaktı ..

    az önce yüzeysel baktım da bi kaç forumda tırt anlatımlar dan ziyade pek bişi yok gibi  :|

Toplam Hit: 702 Toplam Mesaj: 4