Asp De Spider Yapımı?
-
olayı şöle izah edeyim kendime ait haber sitem var ve daima dier sitelerden haberleri C/P yapıyorum bunu otomatik olarak yapacak bi sistem yani spider verdiğim adreslerdeki yenilikleri tarıyacak yenilik varsa bunu veri tabanına aktaracak böçle bişey nasıl yapılır mantığı? varsa inceleye bileceğim hazır kodlar lazım.
-
bi kaç haber sitesi kestir gözüne sağlam haber veren bunlarıdaki haberleri asptear vb olaylarla html filtreleyip sayfana çek db ye kaydettirme boşuna
her yeni haber eklendiğinde senin sitenede eklenmiş olur, çektiğin verilere id atayıp veya çektiğin sitedeki id lere görede habere yorum yaptırma vs olayını halledersin
spider olayını bilmiyorum çünkü :/ öğrenmekte fayda var aslında bilen biri söylerse iyi olur
-
haber sitelerinin rss lerini okutup vt'ye eklicen
zor bişey değil biraz araştırırsan çözersin olayı -
Kesinlikle sağlıklı bişey olmadığını belirterek cevabıma başlıyom :D
Arkadaş bu spider olayını kullanıyo,bi flash oyun sitesi açtı,buna php olarak o spider scriptini ekledi ve şu cvbı yazarkenki sitesinin istatistikleri
Toplam Oyun Sayısı: 2,267
Bugün Oynanan: 5702
Toplam Oynanan: 1,853,771
Online Oyuncular: 55Görüldüğü gibi işe yarıyor ancak gelelim işin sakat kısmına :D bu scriptle içerik çektiğin siteler seni farkedebiliyo ve farkettikleri zaman direk sitene asılmaya başlıyolar :D kapatmak zorunda kalcaktı adam nerdeyse siteyi bi ara :) illede yapıcam diyosan vtye kaydederek nasıl yapabilirsin bilmem çünkü hala sitenin dbsine bağlanmadan kendi dbne nası çekecen anlayabilmiş değilim :D belki kolay bişi ama bnm bilgim yetmio en azından :| pesimistzombienin dediği mantıklı şu an için :)
bahsi geçen oyun sitesinin adreside www.ustaoyun.com bu arada hala bu scripti kullanıyomu bilmiyom...
-
rss oku hocam...
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------
rss oku hocam...
-----------------------------rss ile tamm haber metnini vermiyolar sadece belirli kısımları rss ile vermişler benim çekecek olduğum sitelerde o iş yaş. asp tear ile çekip geleni vt yazdırmakta olabilir yada bunun daha mantıklı bi yöntemini bilen birisi paylaşsa iyi olur
