Asp Döküman , Örnekler İcin İceri..
-
fazla söze gerek yok
örneklerden bazilarinin görüntüsü:

Download linki
http://rapidshare.com/files/48787262/asp_dersler.r ar.html
Not: Alinti deildir ..dusa girerken upload'a biraktim ..biraz önce bitmis .
-
Valla hocam çok saol ama asp günceyi tek geçerim :)
-
http://rapidshare.com/files/48787262/asp_dersler.r ar.html
Çok iyi bir kaynak ve paylaşım güzel yalnız bi konu açmışsın ama
linki kontrol etmemişisn ?
http://rs209.rapidshare.com/files/48787262/asp_dersler.rar -
Bende alıntı deil sandım herif alıntı deildir notunu bile kopyalamış :D
-
sözümü anlayan anlar
konuyu actik
upload i ettik ..
rapidde verilen linki kopyalayip yapistirdim ..buraya
nasil cikdigina mi bakseydim ..
bu kadar mi lüzumsuz olunur ..
adam ol rudeboy ..madem inanmiyon bi bok yazma ..!
edit:
resmi upload ettigim sayfa daha acik ..al onuda printliyim..koyiyim

-
ulan sen gibi döller dahi canlml slklyor ..ya neyse ..beni bilen bilir ..bi laf etmiyim.
-
Rmk Kardeş Hayırdır ? Döl möl diyorsun neyse canımı sıkmayayım diyorsun?
Birader çocukca sataşmalara girmene gerek yok sana linki kontrol etmemişsin dedim
Rudeboyda büyük bi laf sölemedi ne delleniyorsun ? canın mı sıkkın -
---RudeboY--- bunu yazdı:
-----------------------------
Bende alıntı deil sandım herif alıntı deildir notunu bile kopyalamış :D
-----------------------------
1 sözüm sana deil2 canlm slkkln hic deildi su dakkaya kadar ..sen paylasim yapsan ..ve birisi alayci bi tavirla yukardaki gibi bisi yazsa
ne tepki verirdin ? son ekledigim resimle zaten göt oldu ama ..genede ..
Tbt'nin kardeslik felsefesini ..bilmiyorsa ceksin gitsin ..
-
Rmk Anladım Bende Rudeboy'da paylaşımın güzelliğinden bahsetmişiz yalnız rudeboy samimice bi şaka yapmış bu normal
sen alay olarak algıladın yanlış düşünüyorsun çeksin gitsin diyorsun ?
Düşün ki karşındaki sensin ya alt tarafı telepati sen birine şaka yapıyorsun ve sana eğer kurallara
uymuyorsan çek git diyor ? Olabilirmi sence bu..hayır tabi..Tahribatta bir çok sefer dalgaya almalar
kafa yapmalar oldu, oluyorda günlük hayatta sen kankana böle şaka yapmazmısın?Sanal alemdede
sınır yok ve tahribatda olduğumuz içinde ayrı bi konum burası tamamiyle doğal..
Bence küfür lerinden dolayı bi ince sözle yazılmış PM Hak ediyor rudeboy'un sana cvp yazmamasıda ayrı bi güzellik.
iyi geceler.. -
tartismaya degmez..saka olmus olsa yazardi ..ki öyleyse ben pmle ..deil ortada da özür dilemeyi bilirim ..
ama pek öyle bi izlenim görmedigim icin dir yazdiklarim.!
