ASP Help Me?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoLiS
    SoLiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2003
    Erkek
    ben xp de IIS kullanıyorum ama bazı asp scriptlerini acıyo bazılarında ise asagıdaki gibi sorun vaeriyo nasıl duzeltirim yani hepsini acabilirm.He bide php var bende apache kurdum php dosyalarını nasıl acıcam apache de yardım bi zahmet.....!

    --------------------------------------------------
    Sayfa görüntülenemiyor
    Erişmeye çalıştığınız sayfayla ilgili bir sorun olduğundan sayfa görüntülenemiyor.

    --------------------------------------------------------------------------------

    Lütfen aşağıdakileri deneyin:

    Yenile düğmesini tıklatın ya da daha sonra yeniden deneyin.

    localhost anasayfasını açın ve istediğiniz bilgilere ilişkin bağlantıları arayın.
    HTTP 500.100 - İç Sunucu Hatası - ASP hatası
    Internet Information Services

    --------------------------------------------------------------------------------

    Teknik Bilgiler (destek personeli için)

    Hata Tipi:
    Active Server Sayfaları, ASP 0126 (0x80004005)
    "configuration-inc.asp" içerik dosyası bulunmadı.
    /ASP Nuke/AspNuke/includes/includes-inc.asp, line 16


    Tarayıcı Tipi:
    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)

    Sayfa:
    GET /ASP Nuke/AspNuke/Default.asp

    Saat:
    29 Ocak 2004 Perşembe, 19:10:14


    Ek bilgi:
    Microsoft Destek

    --------------------------------------------------

    -= To Be OR NoT To Be =-
Toplam Hit: 1275 Toplam Mesaj: 1