ASP Help Me?
-
ben xp de IIS kullanıyorum ama bazı asp scriptlerini acıyo bazılarında ise asagıdaki gibi sorun vaeriyo nasıl duzeltirim yani hepsini acabilirm.He bide php var bende apache kurdum php dosyalarını nasıl acıcam apache de yardım bi zahmet.....!
--------------------------------------------------
Sayfa görüntülenemiyor
Erişmeye çalıştığınız sayfayla ilgili bir sorun olduğundan sayfa görüntülenemiyor.
--------------------------------------------------------------------------------
Lütfen aşağıdakileri deneyin:
Yenile düğmesini tıklatın ya da daha sonra yeniden deneyin.
localhost anasayfasını açın ve istediğiniz bilgilere ilişkin bağlantıları arayın.
HTTP 500.100 - İç Sunucu Hatası - ASP hatası
Internet Information Services
--------------------------------------------------------------------------------
Teknik Bilgiler (destek personeli için)
Hata Tipi:
Active Server Sayfaları, ASP 0126 (0x80004005)
"configuration-inc.asp" içerik dosyası bulunmadı.
/ASP Nuke/AspNuke/includes/includes-inc.asp, line 16
Tarayıcı Tipi:
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Sayfa:
GET /ASP Nuke/AspNuke/Default.asp
Saat:
29 Ocak 2004 Perşembe, 19:10:14
Ek bilgi:
Microsoft Destek
--------------------------------------------------
Toplam Hit: 1275 Toplam Mesaj: 1
