folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder ASP İle ASP.Net Arasındaki Fark Ne?



ASP İle ASP.Net Arasındaki Fark Ne?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WALLACEs
    WALLACEs's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek
    Arkadaşlar ben aspciyim asp.net e geçmeyi düşünüyorum farklar nedir bilenler yazarsa sevinirim.

    TBT'ye Mescit istiyoruz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ravage
    Ravage's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    ben sana şimdi farkarını sıralamak istemiyorum ama bence geçme

    ir2 nin bana zamanındaki tavsiyesini sana vereyim

    "ASP.NET e geçme fakat MYSQL tarzı şeyler öğrenmelisin....[Sql server falan tarzı]"


    Buralar bizden sorulur... Ravage@tahribat.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    Asp ve Asp.Net arasındaki fark asp'nin VBScript yada JScript ile yazılması Asp.Net tinde .Net temelli dillerle örnek vermek gerekirse C# VB.Net şimdi sorucaksın eeeeeee ne sacmalıyorsun die :)

    Script dilleri taşınabilirlik konusunda .net kadar gelişmiş degillerdir bunun yanında .net gerek güvenlik gerekse performans acısından daha gelişmiştir  diller arasındaki farka gelince ASP.NET daha gelişmiş dillerde yazıldıgı için nesneye dayalı programlama yapılabilir aynı zamanda da C# yada VB bilgin web-temelli programla haricinde de işine yarıyabilir....


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek

    asp bir script dilidir yazdığın kod sunucuda htmlye dönüşür önünüze gelir. asp.net te ise bileşenler vardır bu bileşenler sunucu da işlenir. her bileşen kendi kendini

    oluşturmak zorundadır. boylece ajax mavzuları daha kolay olabilirken daha esnek işler yapmanız mümkün oluyor  kod daha esnek oluyor. özellikle üzerinde çalıştığı framework artık bir programlama dili işlettiği için upload bileşeniydi resim di carttı crttu derdine gerek kalmaz.


    ftw
Toplam Hit: 1825 Toplam Mesaj: 4