folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Asp İle İlgili Yardım !!



Asp İle İlgili Yardım !!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    masumsunsen
    masumsunsen's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2009
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar. asp ile ilgili sorum olucaktı. kullanıcı formu doldurdu,başlık,isim,yorum..sonra databaseden biz bunları sayfaya yazdırıyoruz..sunu sormak istiyorum databaseden örnek verecek olursak  <%=rs("isim")%>  bunu ekrana yazdırdık adı kamil olsun. kamil ekranda çıktı,diğer isimlerde alt alta sıralandı.. benim yapmak istediğim kamili tıklayınca kamilin sayfasına,osmanı tıklayınca osmanın sayfasına gitsin,tıpkı tahribatta konu açılıyor,başlığa tıklayınca konuyu açanın sayfasına gidiliyor.Yani uye formuna yazılanlar databaseden çekip yazdırdığımızda sayfada linkli hale gelicek ve bu linkleri tıklayınca mesela kamilin ne yazdığını görüp cevaplayacaklar. Tıpkı benim şuan yaptığım gibi. Benim yapamadığım sadece yeni bir sayfayı otomatik kendisi nasıl oluşturacak? şimdi ben konu başlığını attım tahribata, sorumuda yazdım, benim başlığım ve ismim aktif konu başlığı listesinde yer alıcak ve tıklanacak. Yapmak istediğim bu,yapmak istediğim forrum değil yanlış anlamayın, öyle olsa bir forum sitesi açarım.Yardımcı olursanız çok memnun olurum.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    http://www.tahribat.com/Forum-Asp-urun-Detay-Kodu-Lazim-85444/

     

    kâmil 'in geldiği recordsete link ver   bilmemnesitesi/profil.asp?<%=id%>

    yaz

    profil.asp 'dede

    <%

    id           =     request.Querystring("id")

    sql = "Select * from kamilingeldigitablo where id ="& id &"

    %>

     

    şeklinde.

     

    verdiğim linktede öyle.


    (:
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    masumsunsen
    masumsunsen's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2009
    Erkek

    link verdim,biri bilmemnesitesi/profil.asp?id=80 (kamil)   diğeri  bilmemnesitesi/profil.asp?id=79 (osman)

    iki farklı link var şimdi elimizde. biri başlık açılan bölüme ait database, biri de buradaki başlıklara cevap yazılacağı profil.asp ye ait database. 2 tane de database yaptım..  Profil.asp adında bir sayfada yaptım. buraya yazılan başlığa cevap verileceği formu da yerleştirdim.

    iki farklı link olmasına rağmen biri id=79 biri id=80 , profil.asp sayfasında yorum yapıldığında her iki linktede aynı cevaplar veriliyor. 

    çünkü profil.asp ye ait database yi ortak kullanıyor id=79 ve id=80. bu linklerin database den kendilerine ait yorumları seçmesi için kod olarak ne yapmalıyım.

    profil.asp nin yorum yazılan kısmının databaseye bağlanması için yazdığım kod (orjinal değil):

    mesaj=Request.Form("mesaj")

    yazan=Request.Form("yazan")

    id=request.Querystring("id")

     

    Vt_Yol=Server.Mappath("profil.mdb")

    Set Baglantim=Server.CreateObject("Adodb.Connection")

    Baglantim.Open "DBQ="& Vt_Yol & ";Driver={Microsoft Access Driver (*.mdb)}"

    if Request.QueryString("cmd")="add" Then

    Set Rs=Server.CreateObject("ADODB.Recordset")

    Sor="Select * From tablo where 'id ="& id &"'"

    Rs.Open Sor,Baglantim,1,3

     

    Rs.AddNew

    Rs("yazan")=yazan

    Rs("mesaj")=mesaj

     

    Rs.Update

    Response.Redirect("profil.asp?cmd=ok")

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    masumsunsen
    masumsunsen's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2009
    Erkek

    yardım edebilecek yok mu?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LuCiFeR
    LuCiFeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek

    kullanıcıların actıgı konuları nasıl kaydedıceksn bılmıyorum ama id ilen attıgı konuların kayıtlarını databsede kayıtlı tutabılırsın baslıklarada idsini lınklersın olur bıter

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    querystring bilgin varmı?


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
Toplam Hit: 934 Toplam Mesaj: 6