Asp İle İlgili Yardım?
-
arkadaşlar asp ile bi mesaj panosu hazırladım bir adamın 1 dakikada 2 mesaj yazmasını önlemek istiyorum (bi newi flood koruması olcak) bi türlü yapamadım pls yardım edin!
-
sistemin hakkinda daha cok bilgi ver istersen, mesaj panosu herhangi bir database kullaniyormu? yoksa text dosyalari ilemi calisiyor? uyelik sistemin varmi? yoksa herkes mesaj atabilirmi?
-
abü db'de bir field aç .
'Mesajı kaydedioz.
mesaj = request.form("mesaj")
rs.addnew
msj = mesaj
tarih = now
rs.update
sonra her mesajı kaydederken.
sql'da en son atılan mesaj ile ile şimdiki gönderdiği mesajın 1'den büyük olup olmadığını kontrol et. büyükse kaydet küçükse hata verdir bu jkadar. -
1- herkes mesaj yazabiliyo
2- db heraldeki war :)
JerusaLem abi ben aspye yeni başladım ve dolayısıylada dediklerini yapamadım :) şu chat serveri yeniden açılsında bi...
Yada ben sana gönersem olduğu gibi sistemi sen ona ekleyebilirmisin? çok iyi olur.
Toplam Hit: 1891 Toplam Mesaj: 4
