Asp İle İlgili Yardım?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MartyN
    MartyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2002
    Erkek
    arkadaşlar asp ile bi mesaj panosu hazırladım bir adamın 1 dakikada 2 mesaj yazmasını önlemek istiyorum (bi newi flood koruması olcak) bi türlü yapamadım pls yardım edin!

    222 gün siteye giriş yapmayı unutan emekli admin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uzman_dew
    uzman_dew's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2003
    Erkek
    sistemin hakkinda daha cok bilgi ver istersen, mesaj panosu herhangi bir database kullaniyormu? yoksa text dosyalari ilemi calisiyor? uyelik sistemin varmi? yoksa herkes mesaj atabilirmi?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JerusaLem
    JerusaLem's avatar
    Savaş Madalyası Developer Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2002
    Erkek
    abü db'de bir field aç .

    'Mesajı kaydedioz.
    mesaj = request.form("mesaj")

    rs.addnew
    msj = mesaj
    tarih = now
    rs.update

    sonra her mesajı kaydederken.
    sql'da en son atılan mesaj ile ile şimdiki gönderdiği mesajın 1'den büyük olup olmadığını kontrol et. büyükse kaydet küçükse hata verdir bu jkadar.

    ey ulu TÜRK öğün, eşin yoktur altında göğün..!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MartyN
    MartyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2002
    Erkek
    1- herkes mesaj yazabiliyo
    2- db heraldeki war :)

    JerusaLem abi ben aspye yeni başladım ve dolayısıylada dediklerini yapamadım :) şu chat serveri yeniden açılsında bi...
    Yada ben sana gönersem olduğu gibi sistemi sen ona ekleyebilirmisin? çok iyi olur.

    222 gün siteye giriş yapmayı unutan emekli admin.
Toplam Hit: 1891 Toplam Mesaj: 4