ASP İle Mail Okunabilir Mi ?
-
ASP ile mail okuma işlemine epey zamandır uğraşıyorum beceremedim asppop3 diye bi component varmış onunla oluyormuş ama onuda kullanamadım ne beceriksiz adamım, neyse işte bunu yapmam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim müridler.
-
bu php ile cok rahat yapilabiliyor diye biliyorum, ancak asp ile yapabilmek icin dediğin gibi component kullanmak gerekiyor sanırsam. nette az araştırdım ama işe yarar bilgiler cıkmadı bilen arkadaşlar vardır elbet yazarlar buraya bende takipciyim
-
zannederim burada amaç bir tür mail arayüzü yazmak bakınız örnek webmail...
eğer amaç böyle birşeyse zaten bilindiği üzere mail sunucular mailleri kendi yapılarında bulunan veri tabanlarında tutarlar... bu yol üzerinden gitmeyi düşünebilirsiniz.
unutmadan linuxtaki qmail yanlış bilmiyorsam tablolarını mysql üzerinde tutuyor o nedenle böyle birşey dediğim şekilde çok rahat yapılabilir. ancak diğer mail sunucular ne tarz bir veri tabanı kullanıyor bilmiyorum. o nedenle net birşey söylemedim sadece araştırmanız için bir alternatif daha.
-
daha önce böyle bişeyle uğraşmadım ama nette şöyle bişey buldum. kodları inceleyebilirsin.
http://pop3-webmail-asp.webmailasp-pop3-webmail-solutions.qarchive.org/
gugul amcaya asp webmail script felan diye aratırsan güzel sonuçlar bulabilirsin. güzel bi script çıkartırsan yayınlamanı bekliyorum hocam :)
-
hepinize teşekkür ederim arkadaşlar
@infector : indiriyorum deneyelim
-
net le rahatlıkla yapılıyor. asp de kesin bileşeni vardır eskilerden kalma
