folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Asp İle Server Bilgileri ?



Asp İle Server Bilgileri ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    arkinfes
    arkinfes's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Şimdi foxxly görünce dicekki aspyi cakcaksın devap et az kaldı bene sole dicem ben aspyi caktım sadece bilmedigim 5-6 şey var onları ogreniyorum ve yenileri cikıyor :d

    sadete gelek =

    1-) şimdi ben asp ile serverdaki ram kullanımını yazdırmak istiyorum

    yane ; yonetim panelinde toplam kullanılabilir ram ve şu an kullanılan ı ; 1000 mb ram var / 512 mb kullanılıyor diye yazdırmak istiyorum

    ve aynı işlemi CPU ile yapmak istiyorum

    2-) asp ile sitede ördeğin www dizinindeki tüm dosyaları www/yedek dizinine kopyalamak istiyorum bunu nasıl yapabilirim

    3-)Ve siteye girenlerin loglarını asp de yazdırmak istiyorum yane bunu iis log tutuyor ya asp ile o loglara baglanıp listelemek istiyorum asp ile bundada yardımcı olursanız çoooooooookk sevinirim

    4-) bunu daha once sorudm galba ama belliki cevpa gelmemiş bi da soram şimdi iisde bir bölüm var filitre gibi bişi yane orda ip adresi ekliyorsu o eklenen ip adresleri siteye giremiyor bunu nassı sağlayabilirim


    Do majör soylu ve açık sözlü , Do minör patetik , Re majör parlak , Re minör melankolik , Mi bemol majör soylu ve patetik , aydinlik ama soylu ve karamsar tonmu lazim ozaman; mi majör , Mi minör doğanin ilk minör tonu olmasina karsin biraz melankoliktir , Fa majör karışıktır , Fa minör hepsinden patetiktir , Fa Diyez majör iste güçtür çünkü degiştirgeçlerle asiri yuklenmistir , Si majör parlak ve oyun bozannn :))
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    1. ücretli componentler var bilgileri çekebilmen için.

    2. fso ile

    3. fso ile

    4. yapılamaz diye düşünüyorum. ancak belli süre biriktirip günlük zamanlanmış görevlerden bat dosyası çalıştırarak yapılabilitesi olabilir.

    -

    fso için google a fso işlemleri yazıp ara bir çok kaynağa ulaşacaksın 


    :|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    1. ram kullanımı pesimistin söylediği gibi ücretli componentler ile yapılıyor...

    2. pesimist söylemiş...

    <% dim fs set fs=Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject") fs.CopyFile "c:\haydar\*.htm","c:\osman\" set fs=nothing %>

    3. nün örneği zordur eve gidince yazayım sana...

    4. bu harbiden zor bir işlemdir scripting object ile visual basic aracılığı ile yapılıyor fakat administrator hesabi ile login olmuş olman lazım, bunuda eve gidince yazayım...

    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    arkinfes
    arkinfes's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek
    tamam hocam beklyiyorum

    Do majör soylu ve açık sözlü , Do minör patetik , Re majör parlak , Re minör melankolik , Mi bemol majör soylu ve patetik , aydinlik ama soylu ve karamsar tonmu lazim ozaman; mi majör , Mi minör doğanin ilk minör tonu olmasina karsin biraz melankoliktir , Fa majör karışıktır , Fa minör hepsinden patetiktir , Fa Diyez majör iste güçtür çünkü degiştirgeçlerle asiri yuklenmistir , Si majör parlak ve oyun bozannn :))
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Çok hazırcılık yapmayalım 3. sorunun cevabı...

    şimdibi asp sayfasına 2 şekilde veri gelir birisi post diğeri get

    birde cookieler vardır... buüçünüde request nesnesinden çekebilrisin...

    postları şu şekilde çekebilirsin

    <%

    dim loglar
    dim postedilenveriler
    for each postedilenveriler in request.form
    loglar = loglar & postedilenveriler& "=" & request.form(postedilenveriler)
    next

    aynı şekilde get edilenleride şöle alabilirsin


    dim getedilenveriler
    for each getedilenveriler in request.form
    loglar = loglar & getedilenveriler & "=" & request.form(getedilenveriler)
    next 


    dim kuukiler
    for each kuukilerin request.cookies
    loglar = loglar & kuukilerin & "=" & request.form(kuukilerin )
    next  

    %>

    burada bi sayfaya gelen giden herşeyi aldın...

    bunun tepesine server nesnesini kullanarak ip ekle, sayfayı ekle tarayıcıyı ekle tarihi saati ekle ondfan sonrada fso ile bi txt sayfasına kaydet bitti gitti...

    yukardaki kodları elle yazdım yazım yanlışı olabilir düzeltirsin...

    4. sorunun çevabı

    function SitedenSiktirEt(byval ipstr,instanceidal)
        Dim XMLarr(0)
        XMLarr(0) = ipstr
        dim r,objstr,arrIPSize,myNum,i
        dim objIIS,IISipsec,arrIPstring
        dim arrip
       
        r=false
       
        if instanceidal then
            objstr="IIS://localhost/w3svc" & cstr(Request.ServerVariables("INSTANCE_ID"))
        else
            objstr="IIS://localhost/w3svc"
        end if
       
        Set objIIS     = GetObject(objstr)
        Set IISipsec = objIIS.IPSecurity
       
        If (IISipsec.GrantByDefault = True) Then
       
        arrIP = IISipsec.IPDeny
        arrIPSize = ubound(arrIP)
        For i = 0 to arrIPSize
        arrIPstring = arrIPstring & "," & arrIP(i)
        Next
        ReDim preserve arrIP(arrIPSize + UBound(XMLarr)+1)
          for i = 0 to UBound(XMLarr)
           myNum = arrIPSize + i+1
            If InStr(arrIPstring,XMLarr(i)) = 0 Then
            arrIP(myNum) = XMLarr(i)
            End If
          next
          IISipsec.IPDeny = arrIP
          objIIS.IPSecurity = IISipsec
          objIIS.SetInfo
        End If
       
        set IISipsec = nothing
        set objIIS = nothing
        r=true
        SitedenSiktirEt=r
    end function

    eğer localhosttan banlatacaksan instanceidyi false olarak ver.. örneğin localhosttan atacaksan 

     SitedenSiktirEt("123.123.123.123",false)

    yaz  atar o siteden onu :)

    Bu arada daha ayrıntılı özellikle açıklamıyorum çünkü aşırı derecede hazırcılık yapıyorsun hocam...

     


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    arkinfes
    arkinfes's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek
    saol rene hocam hazırcılık deil googlede bakdım bu yontem yok işte veritabanına ipyi ekleyerek o ip veritabanında varsa ban.asp ye yonlendirme var ondan buraya sorudum çok saol

    Do majör soylu ve açık sözlü , Do minör patetik , Re majör parlak , Re minör melankolik , Mi bemol majör soylu ve patetik , aydinlik ama soylu ve karamsar tonmu lazim ozaman; mi majör , Mi minör doğanin ilk minör tonu olmasina karsin biraz melankoliktir , Fa majör karışıktır , Fa minör hepsinden patetiktir , Fa Diyez majör iste güçtür çünkü degiştirgeçlerle asiri yuklenmistir , Si majör parlak ve oyun bozannn :))
Toplam Hit: 997 Toplam Mesaj: 6