folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Asp İle Web Üzerinde Resim Biçimlendirme



Asp İle Web Üzerinde Resim Biçimlendirme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lanetlicocuk
    lanetlicocuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2003
    Erkek

    arkadaşlar istediğim tam oalrak şu resmi belirli bi yere resim upload edilecek ama bu resim daima server de aynı boyutta olmak zorunda 1024*768 bi resim yüklendiğinde 10*15 e çekecek misal tabi dolayısıyla boyutta düşecek bunu nasıl yapabilir? php olsada işimi göre bilir. serverde her hangi bi resim bileşeni yok.


    Şişirdi Beş-On Adam, Yaptı Balon Adam, Ötekşndende Basit, Vallahi Bu Son Adam.(Abdurrahim KARAKOÇ Kan Yazısı Kitabının Balon Adam Kısmının Giriş Kıtası)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    lanetlicocuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaşlar istediğim tam oalrak şu resmi belirli bi yere resim upload edilecek ama bu resim daima server de aynı boyutta olmak zorunda 1024*768 bi resim yüklendiğinde 10*15 e çekecek misal tabi dolayısıyla boyutta düşecek bunu nasıl yapabilir? php olsada işimi göre bilir. serverde her hangi bi resim bileşeni yok.


    -----------------------------
    hacı asp ile yaparsın ama bileşene ihtiyacın var aynı şeyi ben yaptım döndürüyrum çeviriyorum rengini kontrasını ayarlıyorum üzerine yazı yazıyorum vs.

    aspjpeg diye bileşen var onunla yapabilirsin. www.aspjpeg.com dan http://www.aspjpeg.com/download.html den indirebilirsin.


    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lanetlicocuk
    lanetlicocuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2003
    Erkek

    buzulum o olayı biliyom aspjeg i ama oda çok para be buzulum


    Şişirdi Beş-On Adam, Yaptı Balon Adam, Ötekşndende Basit, Vallahi Bu Son Adam.(Abdurrahim KARAKOÇ Kan Yazısı Kitabının Balon Adam Kısmının Giriş Kıtası)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    lanetlicocuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    buzulum o olayı biliyom aspjeg i ama oda çok para be buzulum


    -----------------------------

    Hocam eğer hostta isen, hosta kurulurdur büyük ihtimal..

    Eğer host değilsen o zaman cracklisini bul...

    Biz en son avatarları öle yaptık işte...


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tuna
    Tuna's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=&folderid=68390

     Set Jpg = Server.CreateObject("Persits.Jpeg" )
      Jpg.Open UploadFile.Path
      UploadPath = Server.MapPath("/YOL/" )
      UploadSavePath = UploadPath & "\" & UploadFile.ExtractFileName
       'If Jpg.OriginalWidth > 640 Then  Jpg.Width  = 640 

       'If Jpg.OriginalHeight > 480 Then  Jpg.Height= 480 
      Jpg.Save UploadSavePath
     Set Jpg=nothing

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lanetlicocuk
    lanetlicocuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2003
    Erkek

    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    lanetlicocuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    buzulum o olayı biliyom aspjeg i ama oda çok para be buzulum


    -----------------------------

    Hocam eğer hostta isen, hosta kurulurdur büyük ihtimal..

    Eğer host değilsen o zaman cracklisini bul...

    Biz en son avatarları öle yaptık işte...


    -----------------------------

    rene hacı server kendime ait cracklısını kuracamda daima nete bağlı makina kaçak kullandıgımı bulurlar tespit ederler die korkuyom


    Şişirdi Beş-On Adam, Yaptı Balon Adam, Ötekşndende Basit, Vallahi Bu Son Adam.(Abdurrahim KARAKOÇ Kan Yazısı Kitabının Balon Adam Kısmının Giriş Kıtası)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    Hacım buyur içindebileşenler mevcut ve de seri numaralar üreten aracı da mevcut. Keygeni sunucuda çalıştır sunucuya ait şifre üretir oradan alacağın numarayı programa girersin.

     

    http://rapidshare.com/files/109462450/bilesenler.rar


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lanetlicocuk
    lanetlicocuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2003
    Erkek

    ontedi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hacım buyur içindebileşenler mevcut ve de seri numaralar üreten aracı da mevcut. Keygeni sunucuda çalıştır sunucuya ait şifre üretir oradan alacağın numarayı programa girersin.

     

    http://rapidshare.com/files/109462450/bilesenler.rar


    -----------------------------

    hacı kaçak olarak kurunca gelip beni bulup mikmesinler sonra


    Şişirdi Beş-On Adam, Yaptı Balon Adam, Ötekşndende Basit, Vallahi Bu Son Adam.(Abdurrahim KARAKOÇ Kan Yazısı Kitabının Balon Adam Kısmının Giriş Kıtası)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    mikene kadar kullan miktikten sonra alırsın :D zaten başka alternatifin yokki bizim sunucularda sagolsun lisanslı kurdular kullanıyoruz.


    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kalekule
    kalekule's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2008
    Erkek

    Banada lazım hocalar boyle bir şey.Hosta kurulu olup olmadığını nasıl anlayacaz.Konu hakkında bilgisi olan nasıl yapılacağını filan anlatabilirmi?


    Nebula
Toplam Hit: 1258 Toplam Mesaj: 10