folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Asp İle Yaparsam Nasıl Yapabilirim ?



Asp İle Yaparsam Nasıl Yapabilirim ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Şimdi tablolar halinde veri listelenen şifreli bir sayfa var bu sayfaya giriş yapıp (hiçbir şekilde veritabanı isim ve tabloları bilinmeden) tablolardaki yazı ve sayıları alıp işlem yapabilirmiyim. Misal isimlerin karşılarında numara var ve isimlere göre numaraları toplayıp çaıkartıp yüzdesini alıp bunları listeleyebilirmiyim.


    tahribat.com a can feda
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    ferruhun böyle bi dalgası vardı. asp access db de çalışıyordu. zamanında az kullanmamıştım. çok süper bi aletti.

    kullanıcı adı şifre giriyodun bide db yolunu belirtiiyodun. okadar tüm veritabanına hükmediyodun sonra. online hemde :F


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------

    ferruhun böyle bi dalgası vardı. asp access db de çalışıyordu. zamanında az kullanmamıştım. çok süper bi aletti.

    kullanıcı adı şifre giriyodun bide db yolunu belirtiiyodun. okadar tüm veritabanına hükmediyodun sonra. online hemde :F


    -----------------------------

    nerde lan? anlatip anlatip istahimizi kabartiyorsun sonra ne link ne bisey... ayip ayip :)

    edit: bu sanirim foxun bahsettigi;

    http://ferruh.mavituna.com/x13-db-editor-v2-0-oku/


    anca gidersin...
Toplam Hit: 900 Toplam Mesaj: 3