folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Asp İstek: Getrows Ve Private Function Hakkında



Asp İstek: Getrows Ve Private Function Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tuna
    Tuna's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    getrows ve private function hakkında bilgi verebilirmisiniz.

    getrows,private function,functionlarla getrowsun bir arada kullanılması gibi.

    örnekler vererek açıklarsanız çok makbule geçer, tabi siyasetten başınızı alabilirseniz:P

    şimdiden teşekkürler

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manglerman
    manglerman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2003
    Erkek
    Kod:
    Set cnn = Server.CreateObject("ADODB.Connection") Set rs = Server.CreateObject("ADODB.Recordset") Dsn="DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)};" Dsn=Dsn & "DBQ=" & server.mappath("datadeneme.mdb") cnn.Open Dsn rs.Open FuncstrSQL, cnn, 1, 1 toplamkayitsayisi = rs.RecordCount rs.move RowsStart ConnectDatabase = rs.GetRows(RowsCount,0,Fields) rs.close cnn.close set rs = nothing set cnn = nothing
    bizim belirleyeceğimiz 3 parametre var, bunlardan 2'si getrows'un içinde diğeride recordset içinde başlangıç kaydına gitmemize sağlayan RowsStart.

    parametreler :
    1- RowsStart : tabloda kaçıncıdan itibaren kayıt çekeceksin
    2-RowsCount : kaç adet kayıt gelsin
    3-Fields : bu bir dizi. daha önceden sayfanın en başında belirlenmesi gerekiyor. mesela

    Dim Field(9)
    Field(0) = 0 : Field(1) = 1 : Field(2) = 2 : Field(3) = 3 : Field(4) = 4
    Field(5) = 5 : Field(6) = 6 : Field(7) = 7 : Field(8) = 8 : Field(9) = 9

    0,1,2,3,4,5,6,7,8 ve 9 recordset içinde bize gerekli tablo alanlarının indisi. ilk alan sıfır indis gibi.

    bundan sonrası klasik getrows ile sayfaya yazdırmak. ConnectDatabase 2 boyutlu dizi olarak döner.

    Kod:
    for a = 0 To UBound(ConnectDatabase, 2)  for b = 0 To UBound(ConnectDatabase, 1)   response.write ConnectDatabase(b, a) & ", "  next  response.write "" next

    performansın ana ilkesi veritabanına kısa süreli bağlantı ve mümkün olan en az veriyi çağırmaksa en iyi yöntem yukarıdaki gibi..

    hocam bende bilgi sahibi değilim sadece belki yardımım dokunur diye bir döküman buldum bir bakın bakalım


    türk kızlarından sabun yapalım, rus kızları elini yıkasın.:)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tuna
    Tuna's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Sub dene(kiyas,tablo,tur,deger,deger1,deger2) 

    set rs=conn.execute("select * from "&tablo&" where "&tur&"='"&deger&"'")

    if not rs.eof then 

    gr=rs.GetRows

    if kiyas=1 then then

    Response.write gr(deger1,deger2)

    elseif kiyas=2 then

    do while not rs.eof

    Response.write gr(deger1,deger2)

    rs.movenext : loop

    end if

    end if

    set rs=nothing

    end sub

     ----

    Call dene(1,uye,ad,request.form("adi"),0,2) gibi saçma $eylere ihtiyacım var.

    bunları fonksyonlarla daha verimli hale getirip kullanmak istiyorum.

    mesela bir forumu tek rs uzerine kurmak gibi:hayalden öte gitmezmi dersin.

    yukardaki kodun çalışıp çalışmayacağını denemedim fakat düzenlenirse iyi verim alınacağını sanıyorum.

    satırlarca yazılmış bir kod 2-3 satıra düşecek

     

     

     

Toplam Hit: 1104 Toplam Mesaj: 3