Asp Satranç Scripti * İstek *
-
selamün aleyküm muhterem tahribat ailesi online satranç sitesi yapmayı planlıyorumda elimde tam anlamıyla dökümanlar yok , arşivinde asp satranc scripti olan varsa paylasabilirmi cok duacı olurum :D
-
valla zamanında bende az uğraşmadım şu satrançla =) ama sadece asp ile olcak iş değil. 2 seçeneğin var.
ya üst düzey java öğrenip öyle yapcam - düzeyini tam bilmiyom ama online multiplayer olunca sanırım harbi harbi bilmen lazım-
yada üst düzey ajax bilip asp,php gibi dillerle yazcaksın.
ikisi ile de olur ama bunun scriptini kim verir bilemiycem :|
r10.net e bak orada wareze düşmüşleri beleş dağıtıyorlar bazen onlar belki işine yarar.
-
yazdığım mesaj nereye gittiki?
-
http://aspindir.com/ara.asp?Arama=satran%E7&Kategori=&submit.x=0&submit.y=0
bunlara bakabilirsin geliştirip isteğini gerçekleştirebilirsin.
-
hocam aspindirde var bitane sakın indirme yıllar önce kurcalamıştım ben onu kotana, beklediğin zamana, yaptığın heycana yazık
-
T01G4 bunu yazdı:
-----------------------------
hocam aspindirde var bitane sakın indirme yıllar önce kurcalamıştım ben onu kotana, beklediğin zamana, yaptığın heycana yazık
-----------------------------
aspindirde bende bakmıstım ama ise yarar bişiler bulamamıştım :S
Toplam Hit: 2115 Toplam Mesaj: 6
