Asp Seçilen Duruma Göre Kayıt İşlemi ?
-
mrb muridler ben çok dilli bir sistem yazıyorum bu sistemde 4 tane dil var.haber ekleme sisteminde seçilen dile göre ona ait veritabanına kayıt edicek ornegin
haber türkçe dropdown ile Türkçeyi seçicem db de türkçe kısma kaydedicek yada ingilizce seçicem ingilizceye kaydedicek.Bununla ilgili bir örnek
verebilirmisiniz?şimdiden tskler herkese.
-
hacım her dile bir rakam ata ona göre çek ve kaydet .
id baslik metin dil
1 Tbt SLm 1
2 Tht hello 2
3 Lol ich 3bu tarz db yap örneğin.
sonra kaydederkende bi radio koy ona her dile bi rakam ata kayıttada onu çek. kaydet.
sonra istediğin dili gösterirken rakamları kullanırsun -
hocam bilgi için saol ama biraz daha açık olabilirsen basit bir örnekle.. çok makbule geçer...
-
örnek: haber formuna böle bişi koyuyosun
<input type="radio" name="dil" onclick="check(this.value)" value="1">Türkçe<br />
<input type="radio" name="dil" onclick="check(this.value)" value="2">İngilizce<br />
<input type="radio" name="dil" onclick="check(this.value)" value="3">Almanca<br />
şimdi normal db ye kaydederken nasıl yapıyosun ör accesss de
rs.addnew diyoruz
rs("dil")=request.form("dil") ' bunun gibi bişey ekliyosun kayda
sonra tr haberleri listeletirkende
set föx=conn.execute("select * from haberim where dil=1 order by id desc")
filan diye de sql le türkçe haberleri çekiyosun -
tşkler hoca akşama eve gidince deniyecem..
