Asp SEO [Yardım]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    Merhaba dostlarım;

    Bi script yazdım ve dağıtıyorum reklam olmasın diye vermicem adresini seo yapıyorum forum konularına uyarlarım sorunsuz fakan querystringlere nasıl yapıcam?

    forumdaki linkler Forum.asp?Forum=Kat&id=50 mesela böyle bunu nasıl ForumKategori olarak yapıcam bi türlü beceremedim ya beyaz bi sayfa çıkıyor okadar


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lanetlicocuk
    lanetlicocuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2003
    Erkek

    hacım bu işte split kullanman en mantıklısı olacaktır örneklemem gerekirse forum/50-10-forumunbasligi.html Şeklindekibir veriyi şöyle böleriz


    <%

    obje = request.querystring
    obje = split(obje,"-")     'burda verinin hangi noktadan bölüneceğine karar verdiki tire işareti(-) Bizim bölme noktamız.
    %>
    kategori numarası:<%=obje(0)  'burda splitle bölünen verinin ilk sıradakini aldırdık ve ekrana yazdırdık%>
    Konu numarası:<%=obje(1)  'burda splitle bölünen verinin ikinci sıradakini aldırdık ve ekrana yazdırdık%>


    Şişirdi Beş-On Adam, Yaptı Balon Adam, Ötekşndende Basit, Vallahi Bu Son Adam.(Abdurrahim KARAKOÇ Kan Yazısı Kitabının Balon Adam Kısmının Giriş Kıtası)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek
    yok hocam onu yaptım querystrinlileri alamıyorum

    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lanetlicocuk
    lanetlicocuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2003
    Erkek
    bu şekilde sorunsuz olarak alırsın msn adresni verde bi bakayım yarına flean

    Şişirdi Beş-On Adam, Yaptı Balon Adam, Ötekşndende Basit, Vallahi Bu Son Adam.(Abdurrahim KARAKOÇ Kan Yazısı Kitabının Balon Adam Kısmının Giriş Kıtası)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    <%
    On Error Resume Next

    Set AdresURL = Request.ServerVariables("QUERY_STRING")
    SeciliAlan = Split(AdresURL,"/")

    Veri=SeciliAlan(3)
    Veriler=Split(Veri,"-")

    Tur=Veriler(0)

    If Tur="kategori" Then
    Server.Execute("kategori.asp")
    ElseIf Tur="program" Then
    Server.Execute("program.asp")
    Else
    Response.Redirect("default.asp")
    End If
    %>

    bi program sitesinin scripti icin yapmı$tım.

    url ise $u $ekilde

    http://www.siteadi.com/kategori-1-falan-filan.html 


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek
    tolga@asptr.net

    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GoLgee
    GoLgee's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ocak/2010
    Erkek

    Fikret bunu yazdı:
    -----------------------------

    bi program sitesinin scripti icin yapmı$tım.

    url ise $u $ekilde

    http://www.siteadi.com/kategori-1-falan-filan.html 


    -----------------------------

     

    Abi yukarıda url yi vermissinde url ismini kendisimi seciyor orn. falan filan yerine bnm film sitem var bu kodu eklesem olabilirmi acaba? :S bu kodu eklediğim zaman nasıl cıkar ?


    Uzman
Toplam Hit: 982 Toplam Mesaj: 7