Asp Sorunu
-
şimdi kendim bir forum sistemi yazıorum mssql kullanuyor MSSQL her neyse bitti local de güzel hatasız calısıo ama hosta attım forum_oku.asp?id=1 diyelim acılıo ama yazılar yazılmıyo veri tabanına eklenmesine ragmen sql den sayfaya dokmuyo localde normal calısıyodu stun degerlerin nvarchar(MAX) ama ilginc bir durum
http://img216.imageshack.us/img216/2706/hatac.jpg
gorurseniz avatar falan kısmını yazdırmadıgı için avatr resmi cıkmıo anlamadım gitti
-
internet explorer araçlar internet seçeneklerinden
gelişmiş menüsünden kullanıcı dostu hata mesajı die bişi var onu bi iptal et öle bakalım hatasına...
-
hocam hallettim nvarchar(MAX) dan nvarchar(4000) yapdım oldu ilginc
saol yinede
Toplam Hit: 916 Toplam Mesaj: 3
