Asp Veri Düzenleme
-
arkadaslar merhaba asp ye yenı yenı baslayan bırı olarak sitedeki alp müridimizin büyük yardımını gördüm
öncelikle kendısıne tesekkuru borc bılırım =)
2.olarak yine kendısının verdigi bi kodda artık uzun zaman oldugu ıcın bılmıyorum ya benım eksık yazmamdan yada
kendısının gozunden kacan bır nedenle düzelemede problem yasıyorum duzenleme ve silme olarak 2 işlem yapıyrm
silmede hicbir problemım yok düzenlemede tamamen alanları boşaltıyor ne siliyor ne düzenliyor boş post giriyor anlamadım bende.
biraz kurcaladım artık ne yaptıysam bir ara düzenlemede boş post gonderımını bıraktı "0" "0" koyuyordu anlamadım hala.
malum daha acemiyiz çok basit bir duyuru / haber sistemi olarak düşünüyorum biterse tabi =)
kodlar aşagıdaki gibidir...
-----
-----
<%
veritabaniyolu = "db.mdb"
Set baglantimiz = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
baglantimiz.open "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)};DBQ=" & server.mappath("db.mdb")
islem = request.querystring("islem")
id = request.querystring("id")
if islem="sil" then
baglantimiz.execute("DELETE FROM dbtablo WHERE id="& id &"")
%>
<script>
alert("silindi")
location.href="listele.asp";
</script>
<%
elseif islem="duzenle" then
set rs = server.createObject("Adodb.Recordset")
sql = "SELECT * From dbtablo WHERE id="& id &" "
rs.open sql, baglantimiz, 1,3
rs("baslik") = baslik
rs("metin") = metin
rs.update
%>
<script>
alert("değiştirildi")
location.href="listele.asp";
</script>
<%
end if
%>
-----
-----
-
rs("baslik") = baslik
rs("metin") = metindemi$sin ama sayfada baslik ve metin degi$kenleri yok :)
-
ehehe sagol abi wallaha bugun ben bu haber ıle ılgılı sıtenın panelı dıge baska sıtenın panelınden db ye ızın vermeye ugrasıyordum
var bugun bısıy var eywallah :D
hala gülüyorum kendime :D
-
LuCiFeR bunu yazdı:
-----------------------------ehehe sagol abi wallaha bugun ben bu haber ıle ılgılı sıtenın panelı dıge baska sıtenın panelınden db ye ızın vermeye ugrasıyordum
var bugun bısıy var eywallah :D
hala gülüyorum kendime :D
-----------------------------
herkest olan $eyler bunlar :) kolay gelsin.
