folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Asp Veri Kaydı Silme Yardım



Asp Veri Kaydı Silme Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gladiator
    Gladiator's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2006
    Erkek
    slm arkadaslar asp den yonetim panelinden veri kaydı silmek istiyorum nasıl yapabilirm..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek

    database ine baglı bir adodc connection nesnesi olsun adınıda baglanti olsun mesela

    gelenid = cint(request("id"))
    baglanti.EXECUTE("DELETE FROM tabloismi WHERE id="&gelenid)

    dersen tabloismi isimli tablomuzdan sayfa çağrılırken ?id=5 şekline verilen sayıdaki 5 noldu id ye sahip kayıt silinecektir.
    umarım anlatabilmişimdir
    burda request("id")
    querystingdeki sayfa.asp?id=5
    deki 5 kısmını alır.
    cint() onu bir sayı olmaya zorlar eğer değilse kod hata verir ve işlem durur (sql injection olmaması için)
    baglanti.execute database de query çalıştırır
    içinde veridğim query bir sql query sidir ve belli bi tablodan veri silmeye yarar

    daha açık nası anlataiblirim bilmiyorum. programlama bilgin varsa dediklerimi anlaman laızm yoksa sorun bu değil "asp nerden öğreneiblirim?" olmalı bununda cevabı forumda daha önce verilmiş olan Hakkı ÖCAL ın asp kitabıdır

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gladiator
    Gladiator's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2006
    Erkek
    saol hacım ya oldu
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tuna
    Tuna's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    yönetim panelinden,, nasıl yani? anlamadım ama

    nasıl veri silebileceğini yazayım.

    bir tabloda ki mevcut tüm kayıtları sileceksen

    set sil=baglantin.execute("Delete from TABLO ")
    set sil=nothing

    sadece belirli bir kayıtı sileceksen

    örneğin request.querystring("silinecekveriNO") şeklinde silecğin veriyi q.string ile aldın ve sil.asp sayfasına gönderdin
    sil.asp?silinecekveriNO=10
    set sil=baglantin.execute("Delete from TABLO where id="&request.querystring("silinecekveriNO")&"  ")
    set sil=nothing
    dediğin zaman sadece 10. veriyi silersin
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tuna
    Tuna's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    hız bu olsa gerek : )

    ben yazıyorken Hojam cevaplamış bile

Toplam Hit: 906 Toplam Mesaj: 5