Aspde Bir Sorun ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    arkinfes
    arkinfes's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek
    şimdi ben şöle bir kod istiyorum eğer xxxxx ip saniyede sayfayı 4 kez yeniler ise cookie değeri4 olsun ve 15 dakika siteye giremesin  boyle bi kod verebilirmisiniz acil şimdiden teskkur

    Do majör soylu ve açık sözlü , Do minör patetik , Re majör parlak , Re minör melankolik , Mi bemol majör soylu ve patetik , aydinlik ama soylu ve karamsar tonmu lazim ozaman; mi majör , Mi minör doğanin ilk minör tonu olmasina karsin biraz melankoliktir , Fa majör karışıktır , Fa minör hepsinden patetiktir , Fa Diyez majör iste güçtür çünkü degiştirgeçlerle asiri yuklenmistir , Si majör parlak ve oyun bozannn :))
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    her sayfa yenileyişte dbye update yapabilirsin

    floodkoruma adında bi table olsun

    ip | nezaman

    adında iki sutun olsun.
    yenilenen sayfada

    ipadresi = request.ServerVariables("Remote_addr")

    set db = server.createobject("adodb.connection")
    'db bağlantısı
    set rs = server.createobject("adodb.recordset")
    sql = "SELECT * from floodkoruma"
    rs.open sql, db, 1, 3

    rs.addnew
    rs("ip") = ipadresi
    rs("nezaman") = now()
    rs.update

    şeklinde kaydet

    altında da

    set rs = server.createobject("adodb.recordset")
    sql = "SELECT * from floodkoruma where datediff(n, nezaman, now()) <= 1 and ip = "&  ipadresi &""
    rs.open sql, db, 1, 3
    if rs.recordcount >= 4 then
    response.write "siteye girişiniz 15 dakika engellendi"
    session("xxx") = 4
    session("engellenmezamani")=now()
    end if


    sayfanın en başına da
    if datediff("n", session("engellenmezamani"), now()) <= 15 then
    response.write "engellisiniz"
    response.end
    end if

    diye bişe yazarsan olur.. bu arada bi çırpıda yazdım kodları hata olursa düzeltiriz. bi de now() deyimini sql içinde kullandım ama access kullanıyorsundur diye düşündüm, sql server kullanıyosun getdate() yaparsın onu.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    arkinfes
    arkinfes's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek
    hocam o zaman adam siteye 4 kez girebilir yanılmıyosam

    Do majör soylu ve açık sözlü , Do minör patetik , Re majör parlak , Re minör melankolik , Mi bemol majör soylu ve patetik , aydinlik ama soylu ve karamsar tonmu lazim ozaman; mi majör , Mi minör doğanin ilk minör tonu olmasina karsin biraz melankoliktir , Fa majör karışıktır , Fa minör hepsinden patetiktir , Fa Diyez majör iste güçtür çünkü degiştirgeçlerle asiri yuklenmistir , Si majör parlak ve oyun bozannn :))
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    muhtemelen flood engelleyeceksin eğer küçük çapta floodları engellemek istiyorsan alp hocamın verdiğini kullanabilirsin ama denyoyla dalan ya da f5 manyağı biri için session, cookie, db kontrol hiç bir halta yaramaz. denyo her postta session değiştiriyor. verdiğin değerler uçuyor. yemiyor. cookieler zaten her browserda kapatılabiliyor. 10 dk boyunca flood atan birini db ile durdurmaya kalksan kodlamana göre ya bu + 5 dakka kilitlenme ya da sitenin çökmesiyle son bulacaktır. Sayfaya yapılan her türlü saldırıyı korumak için çeşitli sağlam yöntemler var ama işin içine denyo girdiği için ağzımı kapatıyorum banlanmayı istemem :| :D


    :|
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek
    hocam pardon ben onu dakikada 4 kez yenilerse diye anladım. saniye istiyosan o datediff deyimindeki n yerine s yaz

    tabii ki 4 kez girebilir, daha doğrusu 3 kez girer 4'te engellenir. Ama zaten girdiği için engelleniyo ya :) adamın engellenmesi için siteye girmesi gerekmez mi? Yoksa yanlış mı anladım seni?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    zombie doğru söylüyo, ben senin istediğin tarzda bişi yazdım ama session'ları da dağıtan bi denyo var.. captcha kullanmayı deneyebilirsin sanırım.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    arkinfes
    arkinfes's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek
    pesimistzombie bunu yazdı:
    -----------------------------

    muhtemelen flood engelleyeceksin eğer küçük çapta floodları engellemek istiyorsan alp hocamın verdiğini kullanabilirsin ama denyoyla dalan ya da f5 manyağı biri için session, cookie, db kontrol hiç bir halta yaramaz. denyo her postta session değiştiriyor. verdiğin değerler uçuyor. yemiyor. cookieler zaten her browserda kapatılabiliyor. 10 dk boyunca flood atan birini db ile durdurmaya kalksan kodlamana göre ya bu + 5 dakka kilitlenme ya da sitenin çökmesiyle son bulacaktır. Sayfaya yapılan her türlü saldırıyı korumak için çeşitli sağlam yöntemler var ama işin içine denyo girdiği için ağzımı kapatıyorum banlanmayı istemem :| :D


    -----------------------------
    bizde cookie kullanayız dbye kayıt ederiz hocam ole olmazmı ipyi dbye kayıt edriz

    <%

    if rs("ip")=request.ServerVariables("Remote_addr") then

    response.write= "engellendiniz"

    end if

    Response.end()

    %>

    gibisinden en basid sekilde yapdım bu sekil olur galba deme


    Do majör soylu ve açık sözlü , Do minör patetik , Re majör parlak , Re minör melankolik , Mi bemol majör soylu ve patetik , aydinlik ama soylu ve karamsar tonmu lazim ozaman; mi majör , Mi minör doğanin ilk minör tonu olmasina karsin biraz melankoliktir , Fa majör karışıktır , Fa minör hepsinden patetiktir , Fa Diyez majör iste güçtür çünkü degiştirgeçlerle asiri yuklenmistir , Si majör parlak ve oyun bozannn :))
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    alp hocamın verdiği zaten db ye kayıt edip kontrol etme/engelleme ona benzer scriptleride aspindirde bulabilirsin zaten ancak sonuçta senin sitene yapılan atak sonucu sitenin donması yavaşlaması tamamen db ile alakalı. E sen gene db ye kayıt ettirip kontrol ediyorsun değişen sadece yarı yarıya kasma azaltma olacak ya da küçük çaplı sinekleri durdurmaya yarayacak. Eğer başında büyük bela varsa daha farklı şeylere yönelmen lazım. Aksi halde bu yeterli olacaktır zaten sana

    :|
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    arkinfes
    arkinfes's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek
    yaw şimdi ben bizim okul sitesini yazdım işte haber duyuru foto galari anket sisgtemi falan yazdım güzel bi flood engellicem ondan sql enjeksiyon xss onları ayarladım ama flooduda yapmaya calısıorum

    Do majör soylu ve açık sözlü , Do minör patetik , Re majör parlak , Re minör melankolik , Mi bemol majör soylu ve patetik , aydinlik ama soylu ve karamsar tonmu lazim ozaman; mi majör , Mi minör doğanin ilk minör tonu olmasina karsin biraz melankoliktir , Fa majör karışıktır , Fa minör hepsinden patetiktir , Fa Diyez majör iste güçtür çünkü degiştirgeçlerle asiri yuklenmistir , Si majör parlak ve oyun bozannn :))
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    db ile hallet o zaman ataberk ddos engelleyici script vs var direk onu kullanabilirsin kodlarla uğraşmana gerek kalmaz. aspindirden bulabilirsin veya mantığını sökmeye çalışmak istersen alp hocamın kodlarını kullan. Tavsiyem bu iş için başka bir db kullan ve bu koruman asıl sistem kodlarının en tepesinde olsunki bi işe yarasın.

    :|
Toplam Hit: 970 Toplam Mesaj: 10