Aspde Html Yazdırma ?
-
Arkadaşlar normalde ben veri listelerken hep
<%
işte sql kodum
%>
tablo
<%
re.Movenext
%> seklinde yapardım. kısaca yazdım anlamışınızdır her tag açışda performan kaybı oluo bende response write ile yazdıram dedim
<%
response.write "<table width=100% border=0>
<tr>
<td width=44%><img src="img/ArrowBlue_16.gif" width="21" height="16">" & mk("baslik") & "</td>
<td width=21%>" & mk("kadi") & "</td>
<td width=10%>" & mk("hit") & "</td>"%> tüm html kodlarını yan yana getirip denedim deyim sonu gerekli hatası veriyor burda tav etti beni
</tr>
</table>" -
response.write "<table>..........."
şeklinde hep yan yana gitmelisin alta inme hiç eğer alta inmen gerekiyorsa
response.write "<table" & _
"devamı..............."şeklinde gitmelisin.
Birde hata vermemsi için " çift tırnak kullanamazsın ya tek kullan yada kullanma yani.
Response.Write "... height=""18"">fdsfsf" gibi kullan
-
insan bi teşekkür ederdi :D
-
tolgasen bunu yazdı:
-----------------------------
insan bi teşekkür ederdi :D
-----------------------------her konusu böyle açıp kayboluyor :D
-
Teşekkürlerrr :))))
-
sanıyorum kaçış karakteride kullanabilirsin ;
response.write "<font color=\"#fff\">birşeyler</font>"
gibi.Eğer kaçış karakteri kullanmazsan, asp yorumlanırken ; aspye ait görür.Yani response.write'ın bitip başladığını sanar.Yada tek tırnak kullanabilirsin
