Aspde Session Ve Giriş İle İlgili Sorun
-
başta renegadealien olmak üzere walleces, ibosoft, aspsitem kodlayıcısı, mini nuke kodlayıcıları.. diye giden bir liste var hepsinin bütün portal yazarları sabırlarından dolayı kutlamak istiyorum ellerini öpüyorum gerçek anlamda sabır taşları.
Ben şimdi üye giriş yaptım.Üye girişe (en altında) session("girdik") = "evet" yazıyorum küt http 500 sunucu hatası alttkai kodlar bunlar.Alttaki kodlarla sorun yok.Onu geçtim alttaki kodlar çalışsın
----------giris.asp başı-----------------
<%
Set baglanti = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
baglanti.Open "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" & Server.MapPath ("vtabani.mdb")
%> <%
If trim(suz(request.form("Nick")))="" then
Response.Write "<font face=Comic Sans MS><font size=2><center><br><br><br><br><br><br><br><b>UYARI:</b><br><br>Kullanıcı adınızı yazınız!<br><br><a href='javascript:history.back(1)'><FONT color=#e45f0e><u>Geri Dön</u></a></b></center>"
response.end
end ifIf trim(suz(request.form("Sifre")))="" then
Response.Write "<font face=Comic Sans MS><font size=2><center><br><br><br><br><br><br><br><b>UYARI:</b><br><br>Şifrenizi yazınız!<br><br><a href='javascript:history.back(1)'><FONT color=#e45f0e><u>Geri Dön</u></a></b></center>"
response.end
end if
%> <%
Set rs = Server.CreateObject("Adodb.Recordset")
Sorgu = "select id, Nick, Sifre from uyeler where Nick = '" & suz(request.form("Nick")) & "' and Sifre = '" & suz(Request.form ("Sifre")) & "'"
rs.Open Sorgu, Baglanti, 1, 3
If rs.BOF And RS.EOF Then
Response.Write "<font face=Comic Sans MS><font size=2><center><br><br><br><br><br><br><br><b>UYARI:</b><br><br>Kullanıcı Adınız veya Şifreniz Yanlıştır!<br><br><a href='javascript:history.back(1)'><font face=Comic Sans MS><font size=2><FONT color=#e45f0e><u>Geri Dön</u></a></b></center>"
Else
session("giris")=True
response.write("<center><a href=""default.asp"">Siteye girim</a></center>")
End If
%>
----------giris.asp bitimi-----------------daha sonra şöyle blok klasörü açtım ve şu sayfaları oluşturdum
--------------------uyelik1.asp başı-----------------
<form method="post" action="giris.asp">
<a href="uyeol.asp" title="Şifreye dikkat plz">Kayıt ol</a>
<p><font>Nick : </font><input type="text" name="Nick" size="15"><br>
<font>Sifre :</font>
<input type="password" name="Sifre" size="15"><br>
<input name="Submit" type="submit" class="asd" value="Gireyim" /></p>
</form>
--------------------uyelik1.asp bitimi-----------------Sonra bir tanede girdiğinde
--------------------uyelik2.asp başı-----------------
<font>Hoş Geldin <%=Reponse.Write(Session("isim"))%></font><br />
<marquee width="154">Son 5 üyemiz : <!--#include file="sonuye.asp"--></marquee><br/>
<a href="logout.asp" title="Çıkıcan mı lan??Beni sevmiyor musun?">Çıkıcam ben</a>--------------------uyelik2.asp bitimi-----------------
Daha sonra menuye şu kodları koydum
--------------------Menu kodları başı-----------------
<%if session("durum")=False then
server.execute("blok/uyelik1.asp")
elseif session("durum")=True then
server.execute("blok/uyelik2.asp")
end if%>
--------------------Menu kodları bitimi-----------------Şimdi başka bir sayfada session durumu yazdırıyorum true çıkıyor bu durumda uyelik2.asp yi include etmesi lazım hayır bunu yapmıyor.Kısacası ben eğer durum true ise uyelik2.asp değil ise uyelik1.asp yi göstermek istiyorum olmadı saat 05:45 nerdeyse kafayı yiyicem tam 25-30 dakikadır bununla uğraşıyorum halledemedimde
-
not: o girişde giris demişim diğer yerde durum ondan değil düzeltiyorum sorun var hala :)
-
<%
if session("durum")=False or session("durum")="" then
%>
<!--#include file="blok/uyelik1.asp"-->
<%
elseif session("durum")=True then
%>
<!--#include file="blok/uyelik1.asp"-->
<%end if%> -
hoca sen yolla şu kodlarıda bakalım :)
Hangi satırda ne hatası alıosun bilmioruzki...
-
hocam
<%if session("durum")=False then
server.execute("blok/uyelik1.asp")
elseif session("durum")=True then
server.execute("blok/uyelik2.asp")
end if%>bu kodlarda belirttiğin blok klasörünün başına "../" eklermisin
yani
<%if session("durum")=False then
server.execute("../blok/uyelik1.asp")
elseif session("durum")=True then
server.execute("../blok/uyelik2.asp")
end if%>büyük ihtimal sorun çözülecek.
execute ettiği dosyayı bulamadığı için iç sunucu hatası veriyo olabilir. benimde başıma gelmişti..
saygılar...
-
siteyi firefox ile görüntüle hangi satırda hata var onu bul. (asp ile ilgilenirken öle yapıodum :P)
-
saolun arkadşlar şöyle oluyor
<% if session("giris")=True then %>
<%server.execute("blok/uyelik2.asp")%>
<%else%>
<%server.execute("blok/uyelik1.asp")%>
<%end if%>ya asp çok acayip.misal şöyle yaptıjmı olmadı
<% if session("giris")=True then
server.execute("blok/uyelik2.asp")
else
server.execute("blok/uyelik1.asp")
end ifAma üstteki gibi yapınca yedi :D olsun çok sevdim sabah akşam uğraşıyorum saolun arkadaşlar.
