folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Aspde Session Ve Giriş İle İlgili Sorun



Aspde Session Ve Giriş İle İlgili Sorun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    başta renegadealien olmak üzere walleces, ibosoft, aspsitem kodlayıcısı, mini nuke kodlayıcıları.. diye giden bir liste var hepsinin bütün portal yazarları sabırlarından dolayı kutlamak istiyorum ellerini öpüyorum gerçek anlamda sabır taşları.

    Ben şimdi üye giriş yaptım.Üye girişe (en altında) session("girdik") = "evet" yazıyorum küt http 500 sunucu hatası alttkai kodlar bunlar.Alttaki kodlarla sorun yok.Onu geçtim alttaki kodlar çalışsın

    ----------giris.asp başı-----------------

    <%
    Set baglanti = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
    baglanti.Open "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" & Server.MapPath ("vtabani.mdb")
    %>  <%
    If trim(suz(request.form("Nick")))="" then
    Response.Write "<font face=Comic Sans MS><font size=2><center><br><br><br><br><br><br><br><b>UYARI:</b><br><br>Kullanıcı adınızı yazınız!<br><br><a href='javascript:history.back(1)'><FONT color=#e45f0e><u>Geri Dön</u></a></b></center>"
    response.end
    end if

    If trim(suz(request.form("Sifre")))="" then
    Response.Write "<font face=Comic Sans MS><font size=2><center><br><br><br><br><br><br><br><b>UYARI:</b><br><br>Şifrenizi yazınız!<br><br><a href='javascript:history.back(1)'><FONT color=#e45f0e><u>Geri Dön</u></a></b></center>"
    response.end
    end if
    %> <%
    Set rs = Server.CreateObject("Adodb.Recordset")
    Sorgu = "select id, Nick, Sifre from uyeler where Nick = '" & suz(request.form("Nick")) & "' and Sifre = '" & suz(Request.form ("Sifre")) & "'"
    rs.Open Sorgu, Baglanti, 1, 3
    If rs.BOF And RS.EOF Then
    Response.Write "<font face=Comic Sans MS><font size=2><center><br><br><br><br><br><br><br><b>UYARI:</b><br><br>Kullanıcı Adınız veya Şifreniz Yanlıştır!<br><br><a href='javascript:history.back(1)'><font face=Comic Sans MS><font size=2><FONT color=#e45f0e><u>Geri Dön</u></a></b></center>"
    Else
     session("giris")=True
     response.write("<center><a href=""default.asp"">Siteye girim</a></center>")
    End If
    %>
    ----------giris.asp bitimi-----------------

    daha sonra şöyle blok klasörü açtım ve şu sayfaları oluşturdum

    --------------------uyelik1.asp başı-----------------


    <form method="post" action="giris.asp">
    <a href="uyeol.asp" title="Şifreye dikkat plz">Kayıt ol</a>
    <p><font>Nick : </font><input type="text" name="Nick" size="15"><br>
    <font>Sifre :</font>
    <input type="password" name="Sifre" size="15"><br>       
              <input name="Submit" type="submit" class="asd" value="Gireyim" /></p>
    </form>
    --------------------uyelik1.asp bitimi-----------------

    Sonra bir tanede girdiğinde

    --------------------uyelik2.asp başı-----------------

    <font>Hoş Geldin <%=Reponse.Write(Session("isim"))%></font><br />

    <marquee width="154">Son 5 üyemiz : <!--#include file="sonuye.asp"--></marquee><br/>


    <a href="logout.asp" title="Çıkıcan mı lan??Beni sevmiyor musun?">Çıkıcam ben</a>

    --------------------uyelik2.asp bitimi-----------------

    Daha sonra menuye şu kodları koydum

    --------------------Menu kodları başı-----------------

    <%if session("durum")=False then
    server.execute("blok/uyelik1.asp")
    elseif session("durum")=True then
    server.execute("blok/uyelik2.asp")
    end if%>
    --------------------Menu kodları bitimi-----------------

    Şimdi başka bir sayfada session durumu yazdırıyorum true çıkıyor bu durumda uyelik2.asp yi include etmesi lazım hayır bunu yapmıyor.Kısacası ben eğer durum true ise uyelik2.asp değil ise uyelik1.asp yi göstermek istiyorum olmadı saat 05:45 nerdeyse kafayı yiyicem tam 25-30 dakikadır bununla uğraşıyorum halledemedimde

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    not: o girişde giris demişim diğer yerde durum ondan değil düzeltiyorum sorun var hala :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ibosoft
    ibosoft's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    <%
    if session("durum")=False or session("durum")="" then
    %>
    <!--#include file="blok/uyelik1.asp"-->
    <%
    elseif session("durum")=True then
    %>
    <!--#include file="blok/uyelik1.asp"-->
    <%end if%>


    dizi dizi incisin danalıkta birincisin
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    hoca sen yolla şu kodlarıda bakalım :)

    Hangi satırda ne hatası alıosun bilmioruzki...


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manglerman
    manglerman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2003
    Erkek

    hocam

     

    <%if session("durum")=False then
    server.execute("blok/uyelik1.asp")
    elseif session("durum")=True then
    server.execute("blok/uyelik2.asp")
    end if%>

     

    bu kodlarda belirttiğin blok klasörünün başına "../"  eklermisin

    yani

     

    <%if session("durum")=False then
    server.execute("../blok/uyelik1.asp")
    elseif session("durum")=True then
    server.execute("../blok/uyelik2.asp")
    end if%>

    büyük ihtimal sorun çözülecek.

    execute ettiği dosyayı bulamadığı için iç sunucu hatası veriyo olabilir. benimde başıma gelmişti..

    saygılar...


    türk kızlarından sabun yapalım, rus kızları elini yıkasın.:)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    siteyi firefox ile görüntüle hangi satırda hata var onu bul. (asp ile ilgilenirken öle yapıodum :P)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    saolun arkadşlar şöyle oluyor

    <% if session("giris")=True then %>
    <%server.execute("blok/uyelik2.asp")%>
    <%else%>
    <%server.execute("blok/uyelik1.asp")%>
    <%end if%>

    ya asp çok acayip.misal şöyle yaptıjmı olmadı

    <% if session("giris")=True then
    server.execute("blok/uyelik2.asp")
    else
    server.execute("blok/uyelik1.asp")
    end if

    Ama üstteki gibi yapınca yedi :D olsun çok sevdim sabah akşam uğraşıyorum saolun arkadaşlar.

Toplam Hit: 952 Toplam Mesaj: 7