folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Aspde Üye Giriş Kontrolu



Aspde Üye Giriş Kontrolu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Bulamadım nerde hata yarpıyorum hep oldu aq diyor yanlış şife+uyelikte bile..başka bir sayfadan name kısmı Nick ve Sifre olan veri aktarıyorum benim düşünceme göre burda eğer dbdeki üyelik adı ve şifre tutuyorsa oldu aq tutmuyorsa olmadı demesi lazım fakat olmuyor.

    Ne mi yapıcam olsaydı oldu tarafında sesion aktarıcaktım sayfalarda session kontrolu ile üye girişi olup olmadığını halledicektim fakat olmadı.Yardım eder misiniz?

    Ayrıca bir dökümanda suzek(Trim(request.form("Nick") )) gibi birşey yapmamı diyordu gerekli mi Trim ?


    <%
    Set baglanti = Server.Createobject("Adodb.Connection")
    Set kd = Server.Createobject("Adodb.Recordset")
    strVeritabaniYolu = "veritabani.mdb"
    baglanti.Open "Provider=Microsoft.Jet.Oledb.4.0;Data Source="& Server.Mappath(strVeritabaniYolu) &";"
    kd.open "SELECT * FROM uyeler WHERE Nick = '"&nick&"! and sifre = '"&sifre&"'", baglanti, 1, 3
    %>
    <%
    nick = suzek(request.form("Nick"))
    sifre = suzek(request.form("Sifre"))

    if nick = Nick and sifre = Sifre then
    response.write "oldu aq"
    else
    response.write "olmadi"
    end if
    %>
    <% kd.Close %>

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    <% 

    if suzek(Request("kullanici"))<>"" AND suzek(Request("sifre"))<>"" Then

    uye=suzek(Trim(request("kullanici")))

    sifre=suzek(Trim(request("sifre")))

    else

    response.redirect "giris.asp"

    response.end 

    end if 

    tani = "SELECT * FROM uyeler WHERE kullanici='"& uye &"'"
    Set kullanici=Server.CreateObject("ADODB.Recordset")
    kullanici.open tani, baglanti, 1, 3


    if kullanici.eof Then
    Response.Write "böyle üye yok"


    Else

    if Lcase(kullanici("sifre"))<>Lcase(sifre) Then

    Response.Write "şifre uymadı" 

    else

    response.write "hoş geldin"

    end if

     

    end if 

    kullanici.Close

    %>

     

    şimdi formdan gelen verileri süzdük zararlı kdoları arındırdık.. daha sonra trimle boşlukları aldık eğer kullanıcı veya şifre boşsa giris.asp ye yolladık eğer

    boş değilse veri tabanından uye adını kontrol ettik üye adı yoksa üye yok dedik varsa şifresini kontrol ediyoz şifre uyarsa hoşgeldi

    şifre uymazsa şifren uymadı diyip kapatıyoz bi denesene olcak mı 

     

     


    :|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

     nick = Nick dersen her zaman true döner hoca

     

    if kd("nick")=nick dieceksin...

    Dİkkat et azcık...


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam olay şöyle ondan

    <input type="text" name="Nick" size="65">

    bi önceki sayfada Nick diye attırıyorum sonra Nick i nick e dönüştürüyorum daha sonra dbdeki

    kd.open "SELECT * FROM uyeler WHERE Nick = '"&nick&"! and sifre = '"&sifre&"'", baglanti, 1, 3

    şu komutla Nick = nick olarak denedim ondan sanırım gidik.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Tamamdır şu kodlarla yaptım teşekkürler

    <!--#include file="guvenlik.asp"-->

     


    <%
    Set baglanti = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
    baglanti.Open "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" & Server.MapPath ("taban.mdb")
    %>  <%
    If trim(suz(request.form("Nick")))="" then
    Response.Write "<font face=Comic Sans MS><font size=2><center><br><br><br><br><br><br><br><b>UYARI:</b><br><br>Kullanıcı adınızı yazınız!<br><br><a href='javascript:history.back(1)'><FONT color=#e45f0e><u>Geri Dön</u></a></b></center>"
    response.end
    end if

    If trim(suz(request.form("Sifre")))="" then
    Response.Write "<font face=Comic Sans MS><font size=2><center><br><br><br><br><br><br><br><b>UYARI:</b><br><br>Şifrenizi yazınız!<br><br><a href='javascript:history.back(1)'><FONT color=#e45f0e><u>Geri Dön</u></a></b></center>"
    response.end
    end if
    %> <%
    Set rs = Server.CreateObject("Adodb.Recordset")
    Sorgu = "select id, Nick, Sifre from uyeler where Nick = '" & suz(request.form("Nick")) & "' and Sifre = '" & suz(Request.form ("Sifre")) & "'"
    rs.Open Sorgu, Baglanti, 1, 3
    If rs.BOF And RS.EOF Then
    Response.Write "<font face=Comic Sans MS><font size=2><center><br><br><br><br><br><br><br><b>UYARI:</b><br><br>Kullanıcı Adınız & Şifreniz Yanlıştır!<br><br><a href='javascript:history.back(1)'><font face=Comic Sans MS><font size=2><FONT color=#e45f0e><u>Geri Dön</u></a></b></center>"
    Else
    response.write("bişi")
    End If
    %>

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    hoca nick=nick dersen iki nick karşılaştırmış olursun, asp de büyük kücük fark etmez...

    kd("nick") databaseden seçtiğin nicki, alır kd("nick")=nick yap diorum...


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manglerman
    manglerman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2003
    Erkek

    hocam hala dbq mu kullanıyosunuz.. ?

     

    dbq serveri yorar eski teknoloji olduğu için jetOLEDB ye geçin sadece db bağlantı kodlarını aşağıdakiyle değiştirin yeter.

     

    <%
    Set VeriT = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
    VeriT.Open "Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;Data Source=" & application("veritabani_yolu") & "\xxxx.mdb"
    sqlifadesi="DELETE FROM toplistler WHERE kimlik=" & SqlInjection(request.querystring("kimlik"))
    VeriT.Execute (sqlifadesi)
    %>

     

    gerçi en son mesajında JetOledb ye geçmişin ilk mesajda varmış dbq olsun en azından kullanmayanlar onu kullansın.. ;)

     

    saygılar...


    türk kızlarından sabun yapalım, rus kızları elini yıkasın.:)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek
    manglerman bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam hala dbq mu kullanıyosunuz.. ?

    dbq serveri yorar eski teknoloji olduğu için jetOLEDB ye geçin sadece db bağlantı kodlarını aşağıdakiyle değiştirin yeter.
    -----------------------------
    hocam hiç uğraşmayın mssql'e geçin :) sql bildikten sonra çok basit oluyor, bi kaç şey baya uğraştırıyor ama en fazla 1 haftanızı alıyor

     


    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------
    asp de büyük kücük fark etmez...
    -----------------------------
    hocam farkediyodu yaw.. mesela veritabanından bi kayıt çekiyorum..
    diyelim ki;
    rs("soru") : fenerbahçe
    rs("cevap") : futbol

    adam formdan cvp name'inde bi cevap gönderecek mesela cevabı Futbol olsun
    cvp = request.form("cvp") dedikten sonra

    if cvp = rs("cvp") then
    response.write "afferim"
    else
    response.write "salak"
    end if
    Dediğimde salak yazıyor, yazar.. yani asp'de fener <> Fener oluyor

Toplam Hit: 1204 Toplam Mesaj: 8