Aspde Veri Tabanına Bağlantı Sorunu
-
Merhaba Arkadaşlar ASP de veri tabanına nasıl bağlanacağım hakkında fikrim yok Asp yede yeni başladım Bi kaç deneme yaptım ama olmadı siz bağlanırken nasıl bağlanıyosunuz bana bunu anlatabilme şansınız varmı acaba?
-
hacım aspindir.com dan basit ziyaretçi defterleri veya iletişim formlarını indir biraz kurcala :)
-
google amcaya bi soralım bakalım ;
Asp de VeriTabanına Bağlantı Sorunu için yaklaşık 257.000 sonuçtan 1 - 10 arası sonuçlar (0,17 saniye)
Toplam Hit: 869 Toplam Mesaj: 3
