Asp"De Veritabanına Bağlanamıyorum (Yardım!)
-
asp ye henüz yeni yeni adımlarımı atıyorum.fazla bir bilgim yok.elimdeki videolardan birşeyler kapmaya çalışıyorum.
bugünkü derste veritabanı bağlantısını gördüm.mantığı falan kavradım fakat iş uygulamaya gelince bağlantıyı sağlayamadım.oluşturduğum access dosyasının ismi = deneme.mdb
<%
dim baglan
set baglan = server.crateobject("adodb.connection")
baglan.open "provider=microsoft.jet.oledb.4.0;data source=" &
server.mappath("deneme.mdb")response.write "Veritabanına bağlandım!"
%>
yazdığım kodlar bu.neresinde yanlışlık yaptığımı bulamıyorum.yardımcı olursanız sevinirim.
ilginiz için Teşekkür Ederim..
-
o kadar uğraşacağına şunu yapsan daha mntıklı bence
kodlar yanlış yazılmış o yüzden editledim -
inan bana asp hakkında en ufak bir bilgim bile yok.daha dün başladım gece falan uyumadım baya sardı beni çalışıyorum ama burda tıkandım.burda tıkanınca da daha ileri gidemedim. ilgine teşekkür ederim dediğini çözmeye çalışıcam :)
-
msne gel
-
tamam ekledim ilgin için teşekkür ederim
Toplam Hit: 937 Toplam Mesaj: 5
