folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Aspde Veritabanına Combobox Kaydı..



Aspde Veritabanına Combobox Kaydı..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    InFlames
    InFlames's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    Selam herkese..bişi sorucam.

    Bi bakıcı sitesi yapıyorum ve bakıcı kaydı olucak bu kayıtta birsürü combobox ve optionboxlar var ben bunları veritabanına nsl kaydettiririm

    Ben sadece textboxları kaydedebiliyorum ötekilerin mantığı nasıldır ? 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    comboboxu koy, içindeki veri textbox gibi post edilir zaten...

    comboboxun içini doldurmak istiosan ac bi record set for ile yazdır içine... 


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    InFlames
    InFlames's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    Tamam eyv. rene saol..

    1 sorum daha var :) option boxları nasıl yapıcaz ?

    Mesela cinsiyet seçimi var erkek bayan diye..

    Erkek e tıkladığımızda veritabanına erkek olarak veya numara olarak nasıl gidicek ? 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ThundeR
    ThundeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

      <input name="cinsiyet" type="radio" value="bay" />
      <input name="cinsiyet" type="radio" value="bayan" />

     

    value neyse o post edilir. veritabanına o kaydedilir 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    InFlames
    InFlames's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek
    ThundeR bunu yazdı:
    -----------------------------

     

     

    value neyse o post edilir. veritabanına o kaydedilir


    -----------------------------

    Abi çok sağol yaa tek kelimyle anlattın valla süpersin.. 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    InFlames
    InFlames's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    Birde Checkbox var örn : bildiğiniz yabancı diller ? ingilizce almanca fransızca italyanca..mesela kullanıcı bunların 4ünüde seçti bunlar için database e 4 tane ayrı yermi açıcam..

    Yani Checkbox lar nasıl kaydedilir , hangi mantıkla :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ThundeR
    ThundeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    <input type="checkbox" name="checkbox" value="bu post edilir" />

    bununda valuesi post edilir (eğer seçildiyse), istersen ayrı ayrı field ac veritabanına, istersen hepsini request.formla cektikten sora tek bi değişkene ata onu vt ye kaydettir. 

Toplam Hit: 1066 Toplam Mesaj: 7