Asp.Net Html E-Posta İçeriğine Değişken Yazdırma
-
Merhabalar vb.net ile System.Net.Mail.MailMessage ile html mail gönderimi yapıyorum. Bu mail içerinde bir tane link var ve ben bu linke sayfa da oluşan bir değişkeni yazdırmak istiyorum ama birturlu yapamadım
Altta ki gibi birşey ama posta= den sonra sını bır turlu yazdıramadım değişkeni yardımcı olursanız çk sevinirim
body &= "<a href=""http://www.site.com/asd.aspx?posta=""buradaDegiskenOlacak""
-
sanırım şöyle bir şey yapmak istiyorsun vb.net de
dim PostaAdresi as String = "tahri@tahribat.com
....
....
body &= "<a href=""http://www.site.com/asd.aspx?posta=" & PostaAdresi
tırnak içine almak zoruna değilsin bu şekilde olur
-
teşekkür ederim üstad oldu ancak yahoo ve mynet de " site.com/asd=adres@mail.com<div aligin=" şeklinde bir url geliyor ne yaptıysam bunu düzeltemedim acaba neden yapar bunu hotmail gmail de sorun yok.
body &= "<a href=""http://www.site.com/asd.aspx?posta=" & PostaAdresi
body &= "<div aligin=""center"">kayıt olmak için tıklayın.</font></a></td>" -
dim GelenVeri as String = " site.com/asd=adres@mail.com<div aligin=" olsun
GelenVeri =GelenVeri.Replace("<div aligin=", "")
yaparsan <div aligin= yerine hiç bir şey yazılmayacak.. bu şekilde çözülebilir.. eğer gelen veride <div aligin= yoksa problem yok.. varsa onun yerine hiç bir şey yazılmayacak..
-
maile gidiyor abi bu link mail şablonunda bu problem yahoo ve mynet de yapıyor
-
demekki o kısıma bir div ekliyor sunucu tarafı.. yani tam olarak ne yapmak istediğini anlamadım ya da bu problem mi teşkil ediyor çözemedim
-
abi şimdi yapmak istediğim şu ben kullanıcıya kayıt olmak için bir mail gönderiyorum o mail adresini yazıyor bir link gidiyor ve tıklayıp kullanıcı kayıt olacagı sayfaya gelıyor burada tekrardan e-posta adresını yazmasın dıye ben 1.sayfa da yazdıgı mail adresini de giden mail şablonuna eklıyorum işte buradan da linkle kayıt sayfasına gıdıyor eleman hazır mail adresı zaten var deyıp querystringe de maıl adresını yazdırıp textboxı otomatık dolduruyorum ama yahoo ve mynet sorun cıkardı
yahoo da kı sorunu alttakı kodla cozdum ancak mynet hala aynı ıstedıgım tek sey gıden maılde kayıt ıcın tıklayın yazısına
sıte.com/asd.aspx=AdamınAdresi linkini vermek bukadar... :(
body &= "<a href=""http://www.site.com/asd.aspx?posta=" & PostaAdresi
body &= """<div"" ""aligin=""""center"">kayıt olmak için tıklayın.</font></td></a>" -
:) özelden teamviewer id&pass ve bakayım
