ASP.NET İis Hatası

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erc
    erc's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2010
    Erkek

    Arkadaşlar asp.net'e başladım. iis'ye kurdum fakat bu hatayı veriyor. Ne yapmalıyım ?

     

     

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zodiac
    Zodiac's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek

    apache varmı pc de?

    varsa localhost:8888 diye gir yahutta :80 diye dene portlarda çakışma olabilir.


    mantığın korkunu yenemiyorsa kendini düşünenden sayma,
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erc
    erc's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2010
    Erkek

    yok yüklemedim ?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onur_123
    onur_123's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    Perfect Xp tarzı bişeymi kulanıyon

     


    Yazılım mühendisliği karanlık bir odada kara kedi aramaya benzer.Donanım mühendisliği karanlık bir odada kara kedi aramaya benzer ama odada kedi filan yoktur.Sistem mühendisliği karanlık bir odada kara kedi aramaya benzer;odada kedi yoktur ama birileri "Kediyi yakaladım" diye bağırır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erc
    erc's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2010
    Erkek

    evet perfect xp kullanıyorum ??

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onur_123
    onur_123's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    on dan alabilir bazı windows uygulamaları çalışmıyo yada gereksiz diye kaldırılan oluyo temiz bi Xp yada Windows 7 kur çalışır


    Yazılım mühendisliği karanlık bir odada kara kedi aramaya benzer.Donanım mühendisliği karanlık bir odada kara kedi aramaya benzer ama odada kedi filan yoktur.Sistem mühendisliği karanlık bir odada kara kedi aramaya benzer;odada kedi yoktur ama birileri "Kediyi yakaladım" diye bağırır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erc
    erc's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2010
    Erkek

    hmm başka bir çözüm yolu varmıdır ?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onur_123
    onur_123's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    http://www.zoque.net/asp/29947-iis-kurulu-olmadan-asp-calistirmak/

    bu link belki işine yaraya bilirr


    Yazılım mühendisliği karanlık bir odada kara kedi aramaya benzer.Donanım mühendisliği karanlık bir odada kara kedi aramaya benzer ama odada kedi filan yoktur.Sistem mühendisliği karanlık bir odada kara kedi aramaya benzer;odada kedi yoktur ama birileri "Kediyi yakaladım" diye bağırır.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erc
    erc's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2010
    Erkek

    biraz kurcaladım siteyide ama,bu seferde şifre istemeye başladı localhost'a girerken..

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onur_123
    onur_123's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    bunu gördünmü bilmiyom ama güzel bi web server anlatmış asp ve php kurulumunu

    abyss web server

    http://www.eburhan.com/abyss-web-server/


    Yazılım mühendisliği karanlık bir odada kara kedi aramaya benzer.Donanım mühendisliği karanlık bir odada kara kedi aramaya benzer ama odada kedi filan yoktur.Sistem mühendisliği karanlık bir odada kara kedi aramaya benzer;odada kedi yoktur ama birileri "Kediyi yakaladım" diye bağırır.
Toplam Hit: 1080 Toplam Mesaj: 10