ASP.NET İis Hatası
-
Arkadaşlar asp.net'e başladım. iis'ye kurdum fakat bu hatayı veriyor. Ne yapmalıyım ?

-
apache varmı pc de?
varsa localhost:8888 diye gir yahutta :80 diye dene portlarda çakışma olabilir.
-
yok yüklemedim ?
-
Perfect Xp tarzı bişeymi kulanıyon
-
evet perfect xp kullanıyorum ??
-
on dan alabilir bazı windows uygulamaları çalışmıyo yada gereksiz diye kaldırılan oluyo temiz bi Xp yada Windows 7 kur çalışır
-
hmm başka bir çözüm yolu varmıdır ?
-
http://www.zoque.net/asp/29947-iis-kurulu-olmadan-asp-calistirmak/
bu link belki işine yaraya bilirr -
biraz kurcaladım siteyide ama,bu seferde şifre istemeye başladı localhost'a girerken..
-
bunu gördünmü bilmiyom ama güzel bi web server anlatmış asp ve php kurulumunu
abyss web server
http://www.eburhan.com/abyss-web-server/
Toplam Hit: 1080 Toplam Mesaj: 10
