Asp.Net İle Açılır Menü Nasıl Yapabilirim
-
Herkese selam,
hepiburada.com'daki gibi bir kategoriler menüsü yapmaya çalışıyorum ama bir türlü yapamadım. ( Dikey menü )
Bu tip bir menüyü repeater veya herhangi bir .net kontrolü ile nasıl yapabilirim.
-
acordion menu diye arat hocam. kategori tablondakileri ekrana yazdırıcaksın o kadar gerisi js nin işi.
-
biraz html,biraz css biraz js ile haleldersin asp.net lik durum yok
lepusun dedigi gibi accordion menu olarak arattıgında bir dolu örnek cıkar karşına -
Akordiyon efektini FCN ve lepus'un dediği gibi bulup html kısmını doldurmak için repeater componentini kullanabilirsin.
-
TeRRoR bunu yazdı:
-----------------------------Akordiyon efektini FCN ve lepus'un dediği gibi bulup html kısmını doldurmak için repeater componentini kullanabilirsin.
-----------------------------işte hocam bende akordion efektini repeater'a entegre edemiyorum. Benim amacım bu menü efektini .net kontrolleri ile kullanabilmek.
-
nepnesomao bunu yazdı:
-----------------------------TeRRoR bunu yazdı:
-----------------------------Akordiyon efektini FCN ve lepus'un dediği gibi bulup html kısmını doldurmak için repeater componentini kullanabilirsin.
-----------------------------işte hocam bende akordion efektini repeater'a entegre edemiyorum. Benim amacım bu menü efektini .net kontrolleri ile kullanabilmek.
-----------------------------Onu .net kontrolleri gibi kullanamazsın onun için .net kontrolu yazman gerekli (ücretli component olarak var). Repeater kullanmayı biliyorsan;
eğer herhangi bir akordiyon menu örneğinde içeride menü itemlarını repeater ile doldurarak kullanabilirsin.
-
Buyur güzel kardeşim burada 1 örnek mevcut içerisindeki sql dumpunu (mysql) yükleyerek direk açıp bakabilirsin. http://s2.dosya.tc/server5/cYlsS5/aspnet_accordionmenu_terror.rar.html
şifresi: tahribat.com
-
dostum sağolasın.
