folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder Asp.Net Repeater İçerisinde App_Code'a Ait Fonksiyon Kullanmak



Asp.Net Repeater İçerisinde App_Code'a Ait Fonksiyon Kullanmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    Arakadaşlar, elimde firmalar.aspx diye sayfam var burada firmaları repeater ile listeletiyorum.

    <td><%# fnOnayli_Onaysiz(DataBinder.Eval(Container.DataItem, "durum").ToString())%>

    fnOnayli_Onaysiz() fonksiyonu firmalar.aspx.cs nin içerisindeyken çalışıyor. Ben bunu app_code içerisine alınca sorun çıkarıyor. Var mı bunun çözümü?


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NuLL29
    NuLL29's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Temmuz/2007
    Erkek

    yerinde olsam bu tip işlemler için çalıştığım solution a yeni bir ClassLibrary projesi oluşturur bu metod ve fonksiyonları orada yazarım. sonra diğer projeme bu ClassLibrary projesini referans olarak gösteririm. olur biter.


    .::::Tesadüfen Doğdum Mecburen Yaşıyorum Zorudan Ölücem:::...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Hocam server side componentlardan çok çektim zamanında microsoft o kontrolleri koydu diye doğru yolu heralde budur diye düşündüm.

    Sonuç olarak anladım ki hem yazması zor, hem çalışması yavaş, hem başka platforma çevirmesi zor, bana hiçbir avantajı yok. artık <%%> içine yazıyorum. repeater yerine <%for( i=0;i<10;i++) { %> şeklinde kullanıyorum.

    Appcode a ait fonksion kullanacaksan aspx in html tarafında tepede o namespacei import etmen yada <%%> içinde tam adıyla çağırman lazım


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    @NuLL29, önerin için teşekkürler hocam (ilerleyen zamanlarda bakarım).

    @HolyOne, hocam tam olarak anlamadım desem (o kısıma ne yazacam bilemedim, daha yeni sayılırım asp.net'te)


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
Toplam Hit: 867 Toplam Mesaj: 4