Asp.NET "Te Bu Siteleri Nasıl Yapıyolar??
-
http://www.performanslastik.com/Iletisim.aspx
http://www.aktifyapiinsaat.com/Iletisim.aspx
http://www.ozelbogazicihastanesi.com/Iletisim.aspx
arkadaşlar aspx te bildiğim kadarıyla tasarım biraz zordur
benim sorum yukarda linklerini verdiğim siteler bu tasarımları nasıl yapyolar yöntemi nedir ?
-
zor olan bişi yok burda senin zor olan kısmı dediğin yer neresi Dreamweaver yada Front Pageden yapalilirsn
-
AMoonRA bunu yazdı:
-----------------------------http://www.performanslastik.com/Iletisim.aspx
http://www.aktifyapiinsaat.com/Iletisim.aspx
http://www.ozelbogazicihastanesi.com/Iletisim.aspx
arkadaşlar aspx te bildiğim kadarıyla tasarım biraz zordur
benim sorum yukarda linklerini verdiğim siteler bu tasarımları nasıl yapyolar yöntemi nedir ?
-----------------------------
Hocam tasarımın zorlugundan kastın nedir kod yazıp üstüne tasarım geçilmiyorya...
Adam kendine bir tasarım hazırlıyor.Daha sonra üstüne kodluyor mantık bu... -
zor olan bi şey yok. sadece grafik konusunda iyi olmalısın... grafiği hallettin mi gerisi geliyor.
grafik konusunda eksiksen böyle bi şey yapman zor... grafik allah vergisi bi şey :D -
demek istediğim asp.net 'te bu siteleri 0 dan yapıldığını sanmıyorum
bunları ilk başta dreamweaver'da hazırlayıp sonra asp.net teki sayfanın içine mi gömülüyo ya da onun gibi bişey mi yapılıyo onu soruyorum.
-
Arkadaşım asp.net ile tasarımın alakası nedir?
Tasarım html, grafik ve sayfaya aktiflik katmak için js den oluşur. İster aç notepadi yaz, ister frontpagede yap, ister visual studio da yap, farketmez
Asp.Net sayfa tasarımında html kontolleri farklıdır sadece, fakat runtime sırasında onlarda framework tarafından html koduna çevrilir. Sonuçta client tarafında sadece html ve js yorumlanır.
-
AMoonRA bunu yazdı:
-----------------------------demek istediğim asp.net 'te bu siteleri 0 dan yapıldığını sanmıyorum
bunları ilk başta dreamweaver'da hazırlayıp sonra asp.net teki sayfanın içine mi gömülüyo ya da onun gibi bişey mi yapılıyo onu soruyorum.
-----------------------------niye sıfırdan yapılamasın hacı ?
ben çok rahat yapıyorum...
css aynı css, javascript aynı javascript, grafik aynı grafik :)
-
SharpShooter bunu yazdı:
-----------------------------AMoonRA bunu yazdı:
-----------------------------demek istediğim asp.net 'te bu siteleri 0 dan yapıldığını sanmıyorum
bunları ilk başta dreamweaver'da hazırlayıp sonra asp.net teki sayfanın içine mi gömülüyo ya da onun gibi bişey mi yapılıyo onu soruyorum.
-----------------------------niye sıfırdan yapılamasın hacı ?
ben çok rahat yapıyorum...
css aynı css, javascript aynı javascript, grafik aynı grafik :)
-----------------------------http://img222.imageshack.us/img222/1529/re4fh7.jpg
bu resimdeki gibi datagridwiev usercontrol datalist gibi kontrollerin olduğu bi site yapmak zorundayım 2 ay içinde css bilmiyorum temel html bilgim varasp.net te yapması biraz zor olmaz mı??
-
AMoonRA bunu yazdı:
-----------------------------SharpShooter bunu yazdı:
-----------------------------AMoonRA bunu yazdı:
-----------------------------demek istediğim asp.net 'te bu siteleri 0 dan yapıldığını sanmıyorum
bunları ilk başta dreamweaver'da hazırlayıp sonra asp.net teki sayfanın içine mi gömülüyo ya da onun gibi bişey mi yapılıyo onu soruyorum.
-----------------------------niye sıfırdan yapılamasın hacı ?
ben çok rahat yapıyorum...
css aynı css, javascript aynı javascript, grafik aynı grafik :)
-----------------------------http://img222.imageshack.us/img222/1529/re4fh7.jpg
bu resimdeki gibi datagridwiev usercontrol datalist gibi kontrollerin olduğu bi site yapmak zorundayım 2 ay içinde css bilmiyorum temel html bilgim varasp.net te yapması biraz zor olmaz mı??
-----------------------------
html bilmeyen için 2 ay iyi süre,
2 günde html i söksen,css 2 gün
hadi 1 hafta diyelim geriye 7 hafta kalıyor
html i tam bilmediğine göre asp.net de bilmiyorsun,ona da 6 hafta versek temel düzeyde öğrensen
1 haftadada kodlarsın :)
@verdiğin sitelere baktımda anasınıfı çocuğu daha iyisini yapardı :)
-
SharpShooter bunu yazdı:
-----------------------------AMoonRA bunu yazdı:
-----------------------------SharpShooter bunu yazdı:
-----------------------------AMoonRA bunu yazdı:
-----------------------------demek istediğim asp.net 'te bu siteleri 0 dan yapıldığını sanmıyorum
bunları ilk başta dreamweaver'da hazırlayıp sonra asp.net teki sayfanın içine mi gömülüyo ya da onun gibi bişey mi yapılıyo onu soruyorum.
-----------------------------niye sıfırdan yapılamasın hacı ?
ben çok rahat yapıyorum...
css aynı css, javascript aynı javascript, grafik aynı grafik :)
-----------------------------http://img222.imageshack.us/img222/1529/re4fh7.jpg
bu resimdeki gibi datagridwiev usercontrol datalist gibi kontrollerin olduğu bi site yapmak zorundayım 2 ay içinde css bilmiyorum temel html bilgim varasp.net te yapması biraz zor olmaz mı??
-----------------------------
html bilmeyen için 2 ay iyi süre,
2 günde html i söksen,css 2 gün
hadi 1 hafta diyelim geriye 7 hafta kalıyor
html i tam bilmediğine göre asp.net de bilmiyorsun,ona da 6 hafta versek temel düzeyde öğrensen
1 haftadada kodlarsın :)
-----------------------------siteyi 2 kişi yapçaz benden bi tane daha düşün :)
www.veperde.com.tr
www.esos.com.tr yi yapmış adamım ben kendime güveniyorum :) ayrıca çok sade bi forum sitem bile var benim
