folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder Asp.NET "Te Bu Siteleri Nasıl Yapıyolar??



Asp.NET "Te Bu Siteleri Nasıl Yapıyolar??

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AMoonRA
    AMoonRA's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    http://www.performanslastik.com/Iletisim.aspx

    http://www.aktifyapiinsaat.com/Iletisim.aspx

    http://www.ozelbogazicihastanesi.com/Iletisim.aspx

    arkadaşlar aspx te bildiğim kadarıyla tasarım biraz zordur

    benim sorum yukarda linklerini verdiğim siteler bu tasarımları nasıl yapyolar yöntemi nedir ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek
    zor olan bişi yok burda senin zor olan kısmı dediğin yer neresi Dreamweaver yada Front Pageden yapalilirsn

    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Desiqner
    Desiqner's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    AMoonRA bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.performanslastik.com/Iletisim.aspx

    http://www.aktifyapiinsaat.com/Iletisim.aspx

    http://www.ozelbogazicihastanesi.com/Iletisim.aspx

    arkadaşlar aspx te bildiğim kadarıyla tasarım biraz zordur

    benim sorum yukarda linklerini verdiğim siteler bu tasarımları nasıl yapyolar yöntemi nedir ?


    -----------------------------
    Hocam tasarımın zorlugundan kastın nedir kod yazıp üstüne tasarım geçilmiyorya...

    Adam kendine bir tasarım hazırlıyor.Daha sonra üstüne kodluyor mantık bu...

    Anladım işi, sanat Allah'ı aramakmış; Marifet bu, gerisi yalnız çelik-çomakmış...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    zor olan bi şey yok. sadece grafik konusunda iyi olmalısın... grafiği hallettin mi gerisi geliyor.

    grafik konusunda eksiksen böyle bi şey yapman zor... grafik allah vergisi bi şey :D

    [22817//kaanabak]
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AMoonRA
    AMoonRA's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    demek istediğim asp.net 'te bu siteleri 0 dan yapıldığını sanmıyorum

    bunları ilk başta dreamweaver'da hazırlayıp sonra asp.net teki sayfanın içine mi gömülüyo ya da onun gibi bişey mi yapılıyo onu soruyorum.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    voltigore
    voltigore's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Arkadaşım asp.net ile tasarımın alakası nedir?

    Tasarım html, grafik ve sayfaya aktiflik katmak için js den oluşur. İster aç notepadi yaz, ister frontpagede yap, ister visual studio da yap, farketmez 

    Asp.Net sayfa tasarımında html kontolleri farklıdır sadece, fakat runtime sırasında onlarda framework tarafından html koduna çevrilir. Sonuçta client tarafında sadece html ve js yorumlanır.

     


    Geyik Candır :]
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    AMoonRA bunu yazdı:
    -----------------------------

    demek istediğim asp.net 'te bu siteleri 0 dan yapıldığını sanmıyorum

    bunları ilk başta dreamweaver'da hazırlayıp sonra asp.net teki sayfanın içine mi gömülüyo ya da onun gibi bişey mi yapılıyo onu soruyorum.

    -----------------------------

    niye sıfırdan yapılamasın hacı ?

    ben çok rahat yapıyorum...

    css aynı css, javascript aynı javascript, grafik aynı grafik :)


    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AMoonRA
    AMoonRA's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    SharpShooter bunu yazdı:
    -----------------------------

    AMoonRA bunu yazdı:
    -----------------------------

    demek istediğim asp.net 'te bu siteleri 0 dan yapıldığını sanmıyorum

    bunları ilk başta dreamweaver'da hazırlayıp sonra asp.net teki sayfanın içine mi gömülüyo ya da onun gibi bişey mi yapılıyo onu soruyorum.

    -----------------------------

    niye sıfırdan yapılamasın hacı ?

    ben çok rahat yapıyorum...

    css aynı css, javascript aynı javascript, grafik aynı grafik :)


    -----------------------------

     

     

     http://img222.imageshack.us/img222/1529/re4fh7.jpg

    bu resimdeki gibi datagridwiev usercontrol datalist gibi kontrollerin olduğu bi site yapmak zorundayım 2 ay içinde css bilmiyorum temel html bilgim var

     asp.net te yapması biraz zor olmaz mı??

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    AMoonRA bunu yazdı:
    -----------------------------

    SharpShooter bunu yazdı:
    -----------------------------

    AMoonRA bunu yazdı:
    -----------------------------

    demek istediğim asp.net 'te bu siteleri 0 dan yapıldığını sanmıyorum

    bunları ilk başta dreamweaver'da hazırlayıp sonra asp.net teki sayfanın içine mi gömülüyo ya da onun gibi bişey mi yapılıyo onu soruyorum.

    -----------------------------

    niye sıfırdan yapılamasın hacı ?

    ben çok rahat yapıyorum...

    css aynı css, javascript aynı javascript, grafik aynı grafik :)

    -----------------------------

     http://img222.imageshack.us/img222/1529/re4fh7.jpg

    bu resimdeki gibi datagridwiev usercontrol datalist gibi kontrollerin olduğu bi site yapmak zorundayım 2 ay içinde css bilmiyorum temel html bilgim var

     asp.net te yapması biraz zor olmaz mı??

    -----------------------------

    html bilmeyen için 2 ay iyi süre,

    2 günde html i söksen,css 2 gün

    hadi 1 hafta diyelim geriye 7 hafta kalıyor

    html i tam bilmediğine göre asp.net de bilmiyorsun,ona da 6 hafta versek temel düzeyde öğrensen

    1 haftadada kodlarsın :)

    @verdiğin sitelere baktımda anasınıfı çocuğu daha iyisini yapardı :)


    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AMoonRA
    AMoonRA's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    SharpShooter bunu yazdı:
    -----------------------------

    AMoonRA bunu yazdı:
    -----------------------------

    SharpShooter bunu yazdı:
    -----------------------------

    AMoonRA bunu yazdı:
    -----------------------------

    demek istediğim asp.net 'te bu siteleri 0 dan yapıldığını sanmıyorum

    bunları ilk başta dreamweaver'da hazırlayıp sonra asp.net teki sayfanın içine mi gömülüyo ya da onun gibi bişey mi yapılıyo onu soruyorum.

    -----------------------------

    niye sıfırdan yapılamasın hacı ?

    ben çok rahat yapıyorum...

    css aynı css, javascript aynı javascript, grafik aynı grafik :)

    -----------------------------

     http://img222.imageshack.us/img222/1529/re4fh7.jpg

    bu resimdeki gibi datagridwiev usercontrol datalist gibi kontrollerin olduğu bi site yapmak zorundayım 2 ay içinde css bilmiyorum temel html bilgim var

     asp.net te yapması biraz zor olmaz mı??

    -----------------------------

    html bilmeyen için 2 ay iyi süre,

    2 günde html i söksen,css 2 gün

    hadi 1 hafta diyelim geriye 7 hafta kalıyor

    html i tam bilmediğine göre asp.net de bilmiyorsun,ona da 6 hafta versek temel düzeyde öğrensen

    1 haftadada kodlarsın :)


    -----------------------------

     

    siteyi 2 kişi yapçaz  benden bi tane daha düşün :)

     

    www.veperde.com.tr 

    www.esos.com.tr yi yapmış adamım ben kendime güveniyorum :)  ayrıca çok sade bi forum sitem bile var benim

Toplam Hit: 2415 Toplam Mesaj: 10